BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 23, 2009

menghilang seketika

salam semua...
sekarang aku dah pun pulang ke ump..
kenape??
sebab mengikuti programs minds untuk menjadi fesi apabila students baru masuk nanti iaitu nest week..
taj sabar nak dapat junior..
huhu

program nie dah bermula sejak pada hari ahad.
dan aku jadi ajk bahagian sajian..
ingat senang jadi ajk sajian..
rupe2nyer sibuk giler..
adush...

hari nie bermula la task ajk sajian yang pertama..
sediakn lunch untuk fesi2 n VIP..
huh..terliur je tengok mereke makan dulu..
nasib baik tak kene layan VIP..
malas aku..
tapi kene jugak naik atas pentas n tuangkan air untuk VIP..
menggigil2 aku kat atas pentas tu..
da la tak tahu protokol nak tuang air untuk VIP macam mane..
main tuang jew..
ngahahaha..
rupe2nyer care aku tuang tu salah...
malu2..

one more thing...
hari nie jari telunjuk kaki kanan aku injured..
tersepit kat pintu..
sakit+pedih..
kuku separuh dah terkopek sikit..
itu la namenyer clumsy nak mampos..

k la ampai sini je la coretan aku..
maybe dalam 2weeks lagi baru aku akan on9..
tunggu la sampai minggu minds habis..
mesti time tu aku da penat giler..
nie pon aku dah tak larat..
bangun pagi giler then tido lewat..
papai..

p/s:tak dapat la aku tengok transformer 24 june..sedihnyer

7 comments:

  1. kau ade menghilang ke?
    aku x prasan pown.. milli hilang aku prasanlah..
    dh 1 jam aku xnmpk..
    mane milli ni?

    ReplyDelete
  2. [bna]
    ngek punyer adik btol la ko nie..
    soh mili cari laki baru..
    aku nak anak kucing

    [eazy]
    thanks2

    ReplyDelete
  3. out of topic--> bro sihat je... kesayuan je.. kenapa.?? nk temankan ke??

    ReplyDelete
  4. wow bestnye..

    bro dulu pun selalu gak tgu time nie..tp bro selalu handle part teknikal n protokol je.. naik 2nd n 3rd year dok jd VIP je huhuhu

    ReplyDelete
  5. wah..bro dah sampai tahap vip...mesti ade bnyak pengalamankn bro..nie 1st time bella jd fasi..tp jd org2 bwah jew..

    meh bella tman dr pahang..huhu

    ReplyDelete
  6. temand ari pahang je...ala xbest la huhuhu

    bukan jd org berpengalaman... tp kne bg talk je.. lgpun bro kan orang kuat U bro dulu

    ReplyDelete