BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 17, 2009

berite yang mengejutkan


selamat siang seme...

semalam aku dapat berite yang mengejutkan dari seorang kawan..
huda namenyer..
die kol aku n cakap die masuk hospital..
dokte cakap ade masalah dengan usus die..

aku sangat2 la terkejut..
dulu time kat ump aku penah temankan die ke hospital sebab die sakit perut sangat..
tak sangke la sakit perut tu akan menyerang die balik..

harap2 la x serius..
n she gonna be fine..
hopefully...
damn worried about her..
let us pray for her n hope everything gonna turn out alright..
amin~

huda...
get well soon..

p/s:dalam pukul 4 pg tadi..tibe2 dengar 2 anjing menyalak sangat2 lah kuat kat blakang rumah..adik2 aku seme terjage..kami risau sangat sebab malam tadi mama letak mili luar rumah..risau kalo anjing tu serang mili..n belakang rumah aku gak ade 1 sangkar kucing kepunyaan budak rumah belakang..aku nak g tengok ape terjadi kat belakang rumah..tapi sangat takot diserang anjing2 tersebut..dalam salakan anjing aku terdengar bunyi kucing..omg what gonna hapen to that kitty..bile anjing2 tu da blah..aku tengok belakang rumah sangat bersepah n cage kucing tu kosong..

9 comments:

  1. thank bgtau bro..kjb lg bro nk contat die..

    pasl kity tue..bro xtau nk ckp pe

    out of topic--> add la fs bro..fb ke.. ym ade x?? no fon ke??

    ReplyDelete
  2. hrap dy smbuh ngn cpat..
    sore dy cam lmah je..
    mst skit..
    .............................
    ko cite cam seram je..
    mst anjg 2 tkar jd megatron
    ish3..
    tkut2..

    ReplyDelete
  3. [bro]
    esok huda kuar hospital..yea...
    nasib baik mili bella balik umah pagi td..
    risau betol...

    bro pnye fs ape??
    email ym??

    [mr ridhi]
    mesti lah sakit..
    tu la pasal slow jew sore die..

    anjing tu mmg menakutkan la..
    smlm ade lg 1 kes 1 kucing kene serang gn 11 anjing kat area umah aku..
    kesian seme cat2 yg ade..

    [eazy]
    amin....
    esok die kuar hospital..
    hopefully dah xkn sakit cm 2 lagi..

    ReplyDelete
  4. oh ye ke... mlm td die de call bro..tp bro tido.. cdg nk call die pagi nie.. (if ada masa la kan)

    mili balik sudah..die ok x?? ade trauma2 x?? fs bro ade kat atas nun..ym nnt bro bag ek

    ReplyDelete
  5. mule2 mili mcm pelik sikit la perangai die..acik menyorok aje..lepas tu da ok..

    ok bro

    ReplyDelete
  6. ala xpe la kne cubit... bkan selalu he...23x oh trauma la tue huhuuu

    ReplyDelete
  7. thnx bella..
    doakan aku cpt sembuh ok


    arap2 mili selamat la..
    risau lak kt die

    ReplyDelete
  8. mili selamat...
    tapi perut die da kempis...
    da xdek baby..
    xtau bile baby die kuar..
    tp die xdek pon g hilang mane2 susu ank die..

    ReplyDelete