BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 14, 2009

3rd day at padag

..sambungan..

pagi tu kiteorang g area upper market lagi sebab nak naik kete kuda round2..

pukul 10 mas joko datang ambil n bawak kiteorang jalan2 lagi..last destination kat bandar padang.. mule2 g kedai baju nk shopping lagi..kali nie abah pulak beli baju jawa gitu..lepas tu kiteorang g tempat the best tenunan kat indon..then teruskan perjalanan ke kilang kopi..untuk lunch pulak kiteorang makan kat sawah padi..uhu^^ aku ade makan sate lepas tuh aunty rosnah kate tu sate belut..terus tersedak aku..betul ke??? then kiteorang pergi istana minangkabau..after that perjalanan 3 jam nak sampai bandar padang..sampai padang kiteorang g shopping mall matahari...aku tak dapat beli baju sebab die kasi mase 1 jam je..abah dapat sam 4 helai baju...ini tidak adil!! bak kate mas joko biar rugi membeli jangan rugi tak membeli..dah la aku berkenan dengan 1 baju nie tapi ana nak so aku mengalah la kasi die beli tapi last2 die tak beli pon..sakitnyer hati time tu... after dinner baru la kiteorang check in hotel.....hari ke 4 tak ade..sebab pagi2 lagi dah naik flight..

kacak betul kude blakang tuh..tapi bau die sangat2 la busuk..nak termuntah aku kat situ..aku cari kude putih..tapi tak ade..

mencari breakfast untuk mama..kami sudah lost ke??

nampak ladies aku pakai baju nie..tapi cantik..aku nak beli baju nie tapi saiz s yang aku pon agak besar tok aku..sedey tak dapat

orang2 yang sibuk menenun..fokus giler dewang..kalo aku buat dah bertambah tebal kot speak aku pakai..1 kain 1 bulan baru siap..fuh lamenyer..

at ladang strawberry..depan je dari kilang kopi..ladang strawberry nie baru lagi so tak ade buah strawberry..mengidam buah strawberry..nyum2^^

at kilang kopi..berehat sebentar bersame kopi..yang aku minum nie elok untuk pening kepale n mcm2 lagi..ade gak kopi untuk buang lemak kot..aku xbape paham ape ibu kat sane cakap..

lunch time kat sawah padi..tempat makan nie dikelilingi sawah padi n tempat makan kiteorang atas air..bawah tu ade banyak ikan talapia yang besar2..
ana makan dengan lahapnyer..aaum^^

istana minangkabau yang sangat cantik

me lagi kat tingkap istana minangkabau...me cute..hahaha

k la sampai di sini saje lah bebelan aku..penat giler aku menaip n mengupload gambar..kalo korunk rajin korunk bace la eh..

..the end..

p/s:nanti kalau aku nak kawen nak beli kain kat indon la..glamour kain2 kebaye die..huhu

5 comments:

  1. bestnya mkn dikeliligi sawah padi..

    ReplyDelete
  2. besnye die.. sape sponsor g sane nie huhuhu

    ReplyDelete
  3. [ije]
    aman n tenang makan kat sawah..yang bising just itik jew sebab ade orang kacau itik kat sane..huhu

    [bro]
    parents la sponsor..sape lagi yg nak bayarkan untuk bella..huhu...

    ReplyDelete
  4. la parent ek huhu...bro dari kecik if nk g mane berjalan pakai duit sendiri je huhuhu

    ReplyDelete
  5. wah....bagusnyer bro...kalo nk harapkan duit sendri mmg x ke mane la bella..

    ReplyDelete