BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 8, 2009

penat je lah yang aku dapat

selamat petang....

sekarang nie awan mendung..
sangat2 penat n mood nak tido dah datang..
tapi tak elok pulak tido petang2 macam nie..

kenape aku penat???
sebab siang tadi aku usung adik aku 2 orang (fiqah n ana) sekali dengan mak aku n nenek aku g mines..
tujuan g mines tu sebab nak cari kasut untuk ana n fiqah 4 trip to indon..


minah berdua nie dah la cerewet nak mampos...
aku dah bawak mereke berdua nie naik turun mines dah tau..
segala kedai kasut aku masok sebab nak carik kasut 4 mereka..
tapi tak ade satu kasut pon dewang berkenan..
aku pulak semua kedai kasut yang aku masuk..
hampir setiap kedai aku berkenan dengan kasut2 yang ade2..
kiut-miut kasut2nyer..
rase macam nak je beli..
tapi aku baru je beli kasut so aku tak boleh nak beli lagi dah..
sedeynyer X(

si ana nie kate tak nak kasut yang buat kaki die nampak ketot,pas tu tak nak yang ade reben or anything yang besar kat atas kasut tuh..tak nak yang plain sangat..
afiqah pulak nak ang berbulu2...
waduh..payanh benor nak layan kerenah adik2 aku..
mama suruh aku push ana beli mane2 kasut yang bagi aku cantik..
push tu maksudnyer kene bodek2 die kate macam2 sweet talk..
arghhh aku memang fail bab2 sweet talk nie..
memang tak boleh jadi salesgurl lar..
aku senang jew... aku tanye nak ke tak nak kasut tuh??dah die kate tak nak "jom kuar"..
hohoho

lepas tu yang buat aku tak puas hati tibe2 mama kate nak beli baju 4 fiqah..
kate nak beli kasut jew, nape tibe2 baju pulak..
dah masuk 1 kedai nie sekali dengan ana beli baju gak..
ish!!aku jadi tukang tengok baju tu ok ke tak dengan budak2 tu..
campur harge 22 baju budak tu sampai rm120++
bile aku kate aku nak baju, mama kate kene cari dulu kasut tok budak2 tu..
dah habis pusing mines pas tu masuk balik kedai yang dah g gak..
akhirnyer mereke berjaye beli kasot gak..
time tu aku dah nak tumbang tau..
nie kire 1st time aku shooping sangat2 la penat..
biasenyer kalo bab2 shooping nie aku sangat2 la energetic..

lepas dah capai matlamat mama pon ajak la kiteorang makan pizza hut..
nyum^^

walaupon aku tak dapat pape..tapi at least aku dapat la gak makan sedap..huhu..tapi still kempunan nak baju baru :'(

____________________________________________________________________

semalam si die dapat hp..tapi sekejap jew..malam tu jugak die kene pulangkan balik hp die..

petang semalam aku tido kat bilik adik aku..hp aku pulak kat bilik aku..so memang aku tak tegok hp la..lepas maghrib baru la aku tengok hp..tibe2 ade 4 msg..1st msg dari faai(classmate aku) 2nd n 3rd msg dari si die n 4th msg dari remy [member si die yang same2 berrekrut dengan si die]..aku bace msg si die..mule2 soh aku kol..lepas tu disebabkan tak ade respond dari aku die anata msg ayat merajuk..aku ape lagi try la kol die..tapi die da off hp..aku pon kol la remy sebab nak cakap dengan si die..nasib baik si remy tak kesah..tapi memang si die merajuk sebab aku tak kol die petang tuh..huhu

walaupon dapat contact sekejap je dengan si die tapi macam2 yang aku ceriteka..sangat rindu die x'(

p/s:sape rajin nak urutkan kaki aku yang sakit nie..sile angkat telinge anda..

3 comments:

  1. saye sanggup mengurut kaki awak.janji lepas nie berak tau

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    berat betol syaratnyer..
    sye membuang sehari sekali jew xboleh lebih2..
    kalo lebih2 nanti abis isi dlam perut sye..

    ReplyDelete