BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 4, 2009

urgent!! to comot especially


comot2.....
help me please!!
aku hilang semua nombor dalam phone aku termasuk la nombor ko..
aku tak boleh nak contact ko..

huwaaaaaaa!!!
please contact aku balik...
aku nak nombor2 yang ade kat ko..
nombor intan..qeeda..
segale2 manusia yang aku kenal lah..

macam mane bende nie boleh terjadi???
nie semue disebabkan kecuaian yang amat sangat..
tengah hari tadi tibe2 hp aku buat hal..
hal ape???
gambar semua broken then lagu semua tak boleh main..
aku pon mule la bengang..
macam2 care aku buat..
off hp pas tu on balik pas tu off balik
last2 aku reset balik hp aku..
aku da backup semua lagu n picture..

tapi aku lupe nak copy semua no phone member2 aku kat sim card..
seme nombor ade dalam phone memory..
yang paling buat aku tak senang duduk ialah akunyer pin nombor tok bsn n bank islam seme ade kat dalam hp..
seme hilang...
mengeletar aku tahap cipan aku......
sepanjang petang aku dok bising seme nombor hilang..
adik aku menjadi mangse untuk mendengar aku start merengek..
sob2 :'( sedey giler tau.. nanti mesti aku ade lost contact sape2..

comot...
kalo anda terbace entry nie....

tolong2 la kol or msg aku eh...

pertolongan anda amat lah diharapkan n sangat2 diperlukan...

p/s:aku sekarang nie tengah berusehe mengumpul balik nombor kawan2 aku yang hilang

2 comments:

  1. adeh. hp majuk kot? tu dia wat hal

    ReplyDelete
  2. ngade2 punye hp...nie da kali kedue kene reset hp balik..nyusahkan betol

    ReplyDelete