BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 2, 2009

party birthday gurl

zahra

semalam...sepanjang petang untill ke malam aku duduk kat rumah mak cik aku..
sebab nak celebrate birthday budak comey kat atas tu..name die zahra^^
comeykan die..

birthday die actually 20 may..
tapi mak die tak buat party time birthday die..
kebetulan pulak lepas dari kenduri kawen kazen aku kat pahang tu ade la sedare mare tang datang kl..
termasuk la nenek aku pon ade..
so makcik aku pon buat la birtday party..
kire belated birthday party la..

aku n adik aku ditugaskan untuk membeli kek..
kek chocolate indulgent^__^
kek yang memang sedap..
menggode nafsu makan aku..huhu

parents aku datang malam..
aku n adik2 aku datang awal..
die kate nak mintak tolong..
aku pon bawak la maid aku sekali..
menyenangkan kerje2 memasak n mencuci..
sebenarnye aku malas nak tolong..
sampai2 kat rumah tu aku tak tolong pon..
main dengan aishah (adik zahra) n golek2 tengok tv..haha

kat party tu aku makan banyak la jugak..
chiken wings bape ketul ntah aku makan..
BBQ tuh..sedap..
ade nasi goreng n macarony..
ade sosej n kek..
pas tu da perut tengah full tibe2 ade ayam goreng pulak..
ape lagi terus aku g makan lagi...
memang puas hati la makan..

thanks mokta...lain kali buat makan2 lagi tau..


p/s:semalam time dalam kete tengah tunggu adik2 aku bersiap nak bawak mereke ke rumah makcik aku..budak MINDS call (untuk orentasi)..dewang soh aku datang jadi fesi..tak salah aku, aku dah suruh member aku canclekan name aku..sebab aku malas nak join..last2 aku pon ok je la dengan die...so aku akan pulang ke UMP awl seminggu dari budak2 baru masuk..21 june da kene daftar name untuk fesi..mama kate kalau nak g kene g naik bus..tapi macam mane aku nak angkat barang aku??aku malas nak patah balik rumah dah kalau ada g UMP tuh..

5 comments:

  1. bestnya chicken wings~ dah lama x de bbq. hmm

    ReplyDelete
  2. memang best..sye makan smpai 3 chiken wings..nyum2^^

    ReplyDelete
  3. [huda]nie je last n first jd fesi..lepas nie tok sey dah..

    [eazy]haha..bbq dah terhadam dalam perut da..

    ReplyDelete