BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 1, 2009

golden wedding

semalam aku balik ke pahang..
just sehari jew n bukan sebab aku balik UMP..
tp aku g my kazen wedding..
the theme of the wedding is gold..
so me n my family seme pakat pakai baju ala2 kale gold gituw..

aku bagun memang awal la sebab my father kate nak gerak pagi2..
so kiteorang gerak pagi2..aku pagi2 lagi da makeup^^ bukan selalu aku pakai makeup just 4 majlis2 jew..

time dalam kete..time nie makeup still ade n tak cair lagi

time kat kenduri tu memang panas gilew la..
nak kene tunggu pengantin lelaki pukul 2 baru sampai..
aku pukul 12 da berpeloh2..tak selese gilew..
dah bape gelas air aku minum sebab panas gile..
last2 kiteorang dok pakat lepak sebelah pelamin sebab situ ade kipas besar..
da macam nursery je sebelah pelamin tu penuh dengan budak2..
makanan die tak berape nak best..
biasenye aku makan banyak kat kenduri tapi semalam aku makan tak habis..
agak sedey la cebab tak dapat makan banyak2..

my kazen kawen dengan tentera laut n my kazen tu plak tentera..
tengok uniform tentera laut memang smart la^^
nanti kalo gadoh dua2 angkat senapang..bang2!!
pas tu ade kek secrete recipe due tingkat..
sangat besar kek die..
time die bukak kek letak kat meja pengantin...
aku tengok jew kek tu..sangat delicious n superlicious..nyum2
disebabkan da terliur sangat tengok kek tu..
kiteorang yang dok melepak sebelah pelamin pon mintaklah kat atiq(adik kepada pengantin perempuan) kek tu..
da dapat tu..ape lagi..dengan rakussnyer kiteorang makan kek tersebut..

me n zahrah cute litle kazen ;) tali ape la yang tergantung tuh..freaking bored waiting 4 the pengantin lelaki

from left ana..ina..me [afiqah hilang] 3 dara pingitan..we look great..ana(yang kain putih) same tema dengan khemah pengantin..

see2 smartkan mereke..ade yang cute tau huhu..pedang tu kalau tercucuk orang mampos tau..real pedang..that gurl is my kazen tapi muke husband die kene tutup la pulak..nak kawen lalu bawah pedang jugak la..tapi aku tak bercinte dengan tentera..

my mummy tengah menepung tawar ;) bile name my mum (zabariah bt omar) kene panggil..kami yang ramai2 duduk kat sebelah pelamin tuh bersorak2..yea^^ actually my mum tak berape reti sangat menepung tawar nie..

me n risha my kazen (i think macam tu kot ejaan name die)..same besa je kan aku dengan kazen aku nie..die nie still sekolah rendah tak salah aku..terase mude lepak dengan budak2..ngeh2 see2..belakang aku ade topi n pedang budak2 TLDM..teringin giler nak ambil n pakai..tapi dewang acik peratikan dewang punye topi n pedang tuh..huhu

me with kapten jack sparrow^^[abang najib:my kazen]
merase duduk kat pelamin..pabile menjelang petang muke da selekeh giler..
day dream:alangkah bagus yang sebelah tu ialah si die..haha..mesti serasi giler


me lagi dapat merase pakai topi TLDM..nie pengantin lelaki punye..hehe..nasib baik die tak nampak

balik rumah pukul 4 lebih..n odw balik tu memang jam giler2 lepas jew dari terowong kat genting sempah..sejam jugak la sangkut kat jam...huhu..
sampai rumah pukul 8 malam..patut perjalanan tak sampai 3 jam tau..nie sampai 5 jam dalam kete..

p/s:aku nak sangat tema kawen aku wane pink tapi si die tak suke wane pink..huhu..

6 comments:

  1. pengunjung pun penat peluh2 tunggu si lelaki. kalo akak pengantin tu, cne la. peluh + debar lagik~ =D

    btw, happening sume mengikut tema gold. =D

    ReplyDelete
  2. out of topic--> pernah je. cam bro dah ramai mbe yg bro bg lesung batu.. untuk musim kahwin nie pun bro dah order dah byk2.. cuma belum pack je lg..

    oh balik pahang ek..leklok kat sane.. jgn melalak mengalahkan tarzan... eh bukan ke kamu dok berlajar kat pahang jugak.. xde tempat len ke nk g time cuti2 nie

    ReplyDelete
  3. smlm ade excident..
    sbb tu jem...

    eheh...
    mcm dak kcik je ko pkai topi tu..



    n ko mekap?????






    adakah aku bleh pcaya ni?






    hahahahhahahahahahahahah

    ReplyDelete
  4. [ije]huhu..tau xpe..pengantin pompan dengan die punye makeup lg tebal..msti amat berpeluh..mesti la kene ikut..baru best..tapi ade gak la yang terlari tema..

    [bro framestone]haha...nanti kalo laki bini tu gadoh baling lesung batu yg bro kasi tu jew..

    tu la pasal..last2 balik pahang balik..ish...bowink da..

    [huda]tu la pasal..bnyak gile kot accident...aku tido bangon balik banyak kali pon tak sampai2 kat umah lagi..
    comelkan aku pakai topi tu^^
    hahaha percaye la aku pakai makeup..tp takat eye shadow+conseler+eyeliner jew..tak tebal pon..

    ReplyDelete
  5. klu laki bini tue baling lesung.. mknenye bro kne bg lg byjk lesung untuk dorg men baling2 la huhuhu

    he..23x moh balik perak umah bro he..23x

    out of topic--> harap2 xterjadi la kan huhuuh... bro just berkongsi untuk kesedaran je nie

    ReplyDelete
  6. bro kene beli yang borong punye kasi pasangan tuh..huhu..

    wat pe balik perak???ade ape??makan2 kew???hehe

    ReplyDelete