BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 30, 2009

selamat tinggal kekasih :'(


"Katakan ini hanya hanyalah mimpi
Yang seharusnya tak-kau katakan
Bagaikan petir disiang hari
Menghangguskan aku

Selamat tinggal kekasih
Selamat tinggal sayangku
Kekasih terbaik
yang pernah singgah
dihatiku"

bace lirik kat atas tu pon mesti boleh tahu aku mengalami perpisahan

pada malam nie aku ucapkan selamat tinggal kepada si die...

sebab ape???

bukan sebab kiteorang da putus..

bukan2...jangan salah faham eh..

tapi sebab die sudah mengikuti rekrut untuk wataniah selame 1 month di polisas..

huhu..wat suspen jew tajuk^__^

tomorrow die akan serahkan hp die..

so aku tak boleh cntct die untuk sebulan..

sunyi sepilah hp aku tok bulan nie..hp aku tu akan ku kurung je la kat dalam bilik..

da takde point untuk berkepit ngan hp 24hours..

4sure i will mish him a lot..wawawawa..

wasiat yang die tinggalkan...die suruh aku jage "brute" die..sejenis game online lawan..aku pon da mule terjebak..try la..kalo nak lawan ngan aku click nie..tapi aku orang baru lagi..baru je menjinakkan diri..huhu..kalo nak lawan gan brute si die click kutulabi nie.

ok...aku da lari dari landasan..balik ke cerite asal..promote my brute kejap..huhu

nape la die tak wasiatkan kerete die ke..kan lagi bagus..dengan happynye aku jage kerete die tu..

nie pulak msg last die mlm nie

"love u so much..jangan nakal2..jge diri tu lek lok..jangan tengok lelaki lain..makan cukup2 eh..kirim salam kat semue..gonna miss u a lot..i love u my sweetheart..nyte..take care..bye"

menitis air mate ku..berjiwe lembut jugak aku nie eh..

aku harap die tak lupe la kat aku bile da bz nanti..

thats all 4 tonite...

p/s:aku rindu sangat kat die...


6 comments:

  1. ceh tertipu ak
    jht2..
    all da best k

    ReplyDelete
  2. ceh tertipu ak
    wat saspen je..
    pape pn
    all da best

    ReplyDelete
  3. pengorbanan seorang kekasih. =D

    u gonna miss him, always. kan? ehe.

    jgn nakal2 tau. igt pesan dia. ehe

    ReplyDelete
  4. [mr ridhi]hehehe berjaye aku membuat ko tertipu..ngee^^

    [ije]mesti la selalu rindu die...hoho..tengah menahan diri dari jadi nakal (^___^)

    ReplyDelete