BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 18, 2009

award from huda si comot

huhu....da lame dah aku xmengon9kan diri..akhirnye aku mempunyai kerajinan yang amat sangat untuk mengon9kan diri..agak berbangge la dapat award nie..ngeee..thanks huda..lap you^^

SYARAT2 PENERIME AWARD INI...

1.PASTIKAN JANTINA ANDA IALAH PEREMPUAN
for sure la gurl......da tercatat kat surat beranak aku jantina perempuan tulen lagi original^^

2.COPY BADGE SEBAGAI AWARD ANDA
done alweady..lagi nak kene buat ape????
3.NYATAKAN 7 SEBAB ANDA BANGGE MENJADI PEREMPUAN
>>sebab boleh shopping mcm jenis baju...pompan ade macam jenis style baju...banyak pilihan and sangat2 chantik and menarik....shuke2
>>perempuan sangat menggode..ngehngeh
>>sangat bangge kat isteri2 yang kerje but still melakukan tanggungjawab die as wife n mother..hopefully aku akan mampu buat macam tu one day nanti..nak jadi isteri mithali..huhu
>>sekarang dah banyak perempuan yang semakin berjaye dalam life and kerjaye....aku pon nak kerje and berjaye and then ade duit sendiri so tak yah nyusahkan suami aku bile nak shopping sakan nanti..
>>kalo perangai manje cmne pon tak ape..tak ade orang nak marah pon..sebab pompan jenis manje..
>>bile pompan laki tak berani nak berkasar sangat..tak kan la nak cari gaduh dengan pompan kot....tak macho la...and kalo macam aku selalu dapat layanan baik sebab aku nie nampak macam lemah..haha..lemah kew???itu kite tak tahu..
>>boleh berdarling2, bermanje2 and bersayang2 dengan gurlfwen2 aku without orang cop aku as homosexual...

4.PASKAN AWARD INI KEPADA GURL-FWENS ANDA
>>huda (si comot)
>>ruby

>>wanie
>>aimi diyana
>>sis yana

>>amira ramizan


........................................................................................................................................................

copy award dan letakkan dalam blog anda:
  • done........
nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini:
  • sangat suke bergambar n tangkap gambar
  • pandai dalam bab2 make up....aku pnah menjadi mangse die..huhu
  • kuat merayap n berjalan...kalo kt ump die selalu hilang tak de kat bilik die..tak tahu mane die ilang..
  • mencintai budak bername azmie
  • sangat sayangkan kawan2 die..termasuk la aku..ngee
nyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award sepenuhnya :
  • suke bergambar..tak boleh nampak camere mesti nak masuk gak
  • suke sangat2 wane pink...nampak comey n sweet..katil aku 90% wane pink
  • gilekan shopping...bile nampak baju susah nak control diri..
  • sangat mencintai kekasih hati aku
  • sangat2 mate duitan sampai time kt skola digelar mr crab dalam cite spongebob
  • budak yang manje...macam budak2...
  • suke dekat bende yang cute n fluffy...
  • suke bace komik n tengok kartoon..
  • kalo tak ade duit aku akan pau mane2 orang yang berduit..haha..contohnye yang dah kene is ina adik aku sendiri..
  • suke makan coklate n kuat makan makanan yang mak aku masak or makanan yang masak dirumah sape2 asalkan bukan makanan yang beli kat kedai..sebab aku dah bosan dengan makanan kat kedai..kalo masakn rumah aku boleh makan sampai 3 pinggan..hehe
pilih 10 penerima award seterusnya dan describe lah tentang mereka:
  • sabrina:adik aku yang banyak cakap lagi banyak mulut
  • huda:kakak ku yang sangat garang bile aku mule start malas..
  • ruby:rumate aku yang sangat suke makan...die tak suke wane pink tapi aku sangat mencintai wane pink..suke bergambar
  • wani:rumate aku yang sangat nakal n bile bad mood takot gak la..suke bergambar gak
  • aimi diyana:macam mak cik sikit die nie..jenis yang kelam kabut n banyak mulut..clumsy pon ade
  • faiz nor:perangai macam budak kecik..suke kenekan aku..tapi die baik
  • che we:selalu jadi magse si comot...kesian die
  • amira ramizan:tembam n cute..geram tengok pipi die..
  • sis yana:peramah n mesre alam..ade je bnde die nak cakap

3 comments:

  1. tahniah krn bjaye myiap kn..

    ehehe..
    die bg blk lak award tu kt kite...
    hee..


    waa...
    aku x pndai mekap la..
    faai pndai le..

    so bella kne bjaye spy ade duit sndri spy dpt shoping sakan..
    bella kn shopaholic..

    huhu..

    lps ni adiah ko sume wane pink je aku bg..

    ReplyDelete
  2. haha...
    kire pndai gak la ko make up smpai si die boleh suke kat aku..
    hohoho..

    mesti2...kene cari duit sendiri..nak harapkn laki aku mcm lepas pulak aku nk bershopping2 nie...

    wah2....nak kene variasi la..jgn seme wane pink,,nnti aku bowink pulak..

    ReplyDelete
  3. hahah..
    die ske ko sbb ko la..
    bkn sbb aku mekap ko..

    isk..
    tau pe..
    mcm nk je die bg ko shopping kn..



    ok2..
    variasi..
    nnt aku bli rainbow kt ko ok..

    ReplyDelete