BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 11, 2009

tercapai juga akhirnya


akhirnye......
tercapai jugak hasrat aku nak berjogging pagi tadi..
setelah hampir seminggu tanam hajat nak excercise and hari nie aku kuatkan semangat aku untuk bangun and berjogging..
even jogging 15 minit tapi ok la kan dari aku dok tonggeng and tido..
ade gak la bende berfaedah yang aku berjaye buat hari nie..hehe..

lepas jogging tu aku mandi2 and terus lunch and makan ice cream..nyum2..delicious..
pas 2...aku menonong tengok cartoon totally spies sampai 3 episod kot sambil buat sudoku..ngahaha
pas aku da bowink giler...pukul 1 aku pon masok bilik n terus tido sampai pukul 4 petang..itu pon ade gangguan daripada si huda sebab kol aku tengah2 time mimpi..tapi mimpi aku memang pelik la tengah hari tadi..haha..aku mimpi rumah aku ade banyak budak2 kecik n sangat bising rumah aku macam kat nursery belakang rumah aku nie..(nie akibatnye acik dengar baby menangis tiap2 hari sampai masok kat mimpi)

nasib baik maz ade msg n ajak lepak kat mcd petang tadi..aku pon on je la..tapi g mcd aku, maz n diana masing2 tak ade duit..cukup2 la buat beli fries..haha..bile cuti memang pokai abes..n hari nie dapat jugak merase diana drive kerete mak die selepas penat pujuk die suruh drive kiteorang balik..ade ke reverse kete tak turunkan break..aiiyak!!mau ayah die membebel..ngahaha..

p/s:aku nak kerje n money..huwaaa!!!

3 comments:

  1. haha..
    pdn muke kne kaco ngn aku..

    ReplyDelete
  2. ohoho
    kene tekan brek...
    =P
    xD

    whoa...
    dpt juge jog ea...
    huhu

    eazy tiap2 pagi jog...
    hehe
    ptg pi gym
    =P
    de la rase cam nk pitam gak
    berkerja keras nk exercise...
    ehehe

    ReplyDelete
  3. wah2....
    bagusnyer....
    bella tiap2 petang buat kuak kupu2 kat katil...
    hahaha...

    ReplyDelete