BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 19, 2009

gurls day out

16 may 2009..dalam pukul 6 petang...sedang aku bergurau sende dengan adik sedare aku..ecah namenyer..hp aku berbunyi..tapi misskol semate2..ku lihat sapekah gerangan yang memisskol aku..maz rupe2nyer..selepas tu msg dari maz masuk dan berkate..
"bella...fana ade kat jusco sekarang..dena dah g jusco dengan mak die."
bile aku nampak je msg maz tu..aku terus cakap nak g jusco on that time..berlari2 aku mencapai sweter, tudung n kunci kete..aku suruh maz siap cepat sebab die baru siap mandi..huhu

lepas dah amik maz aku pon memecut ke jusco..hati ku melonjak gumbira..dah setahun lamenyer aku berpisah dengan fana..dah setahun tidak ku lihat wajahnye..dah setahun juga tidak ku bermanja-manjaan dengan die (ayat tak boleh bla betol)
sepanjang dalam kete aku membebel je...ketidak puas ati melande di jiwa..kenape die tak bagitahu kedatangannye awl2??kenape last minit baru aku dapat tahu??hati ku mule nak merajuk...tibe2..hp ku berbunyi..unknown number..aku suruh maz angkatkan..rupe2nye fana..selepas die kol hati ku kembali gembire..tak jadi nak merajuk..huhu..semakin cepat ku memmecut ke jusco..(jusco tu dekat je ngan umah..5 minit pon smpai)

sesampai di jusco...aku dan maz terus ke food court mencari lobang hidung fana..yang menjadi masalahnye..dua-dua pon rabun..semakin sukar untuk mencari kelibat lubang hidung farhana di tempat orang ramai..akhirnye...ketemu juga kami dengan fana..diana sudah terpacak di sebelah fana...kami melompat2 kegembiraan..lupa sebentar kami berada di tempat awam..lantak dewang la..fana datang dengan dua orang yang aku kenal walaupun sebenarnye mule2 nampak mereke aku agak blurr..siapekah mereke tu sebab dewang kenal siape aku..rupe2nye paten(rumate fana time kat matrik) n izzaty (classmate fana time kat matrik)..

tu lah alkisahnye aku dapat jumpe gurlfwen aku bername fana yang dah lame takjumpe...

time kat food court..cian gmba aku takde..disebabkan aku tak de duit, fana blnje aku minum2..hehe

time kat jusco..aku,dena,maz n fana bnyak tangkap gambar jew..orang2 yang lalu lalang macam dok pandang kiteorang jew...ape yang kami buat salah??? pelik betol mereke nie..

budak2 chumil =)

agk lewat gak la aku balik..dalam pukul 9 malam baru balik..untuk budk baik macam aku..kalo kat rumah, aku tak penah kuar malam..tapi parents aku tak marah pon..sebab bukan g jaoh pon..takat jusco jew..yang dok marah kat aku ialah si die..tensen aku..

.......................................................................................................................................................
ade sikit sambungan...the next daynye (17 mei) tibe2 fana kol aku.die kene tinggal bus...aku tak dapat nak amik die kat serdang time tu bcoz aku kat rumah uncle aku..so mak diana pon ambil la fana..then after aku balik dari rumah uncle aku...fana pon datang rumah aku n tido kat rumah aku..at least dapat gak la spent time lame2 dengan die..huhu

p/s:aku sangat merindui si die..hp die kene curi..so.......dah susah nak contact si die..huwaaa

6 comments:

  1. hohoho
    i see maz....
    aish bila lah dpt kluar skli...
    ekekeke
    =P
    xD

    ReplyDelete
  2. eh2...
    ajak la die kuar..haha

    ReplyDelete
  3. ek eleh.....
    rindu kat si die.....
    kat aku ko x rindu kew???
    huhuhu.....
    lame da aku x contact ngan die....
    bile hp die kene curik....
    xtau pon...

    ReplyDelete
  4. haha...
    kene ke rindu kt ko???
    mcm xperlu jew...
    ngeh2~
    hp die kene curik 17 aribulan..
    skarang nie aku cntct no celcom die..
    mampos kedit aku ginie..

    ReplyDelete
  5. bella xkn rindu org lain selain epunk je..

    hahaha..
    aku pn die x rindu..
    nk rindu ko wat pe lak remy oi..

    ReplyDelete
  6. hehehe....
    ye ar...
    aku rndu korunk2 seme...
    sebuk betol la...

    ReplyDelete