BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 27, 2009

mili si meaw


snap by farhana:si mili yang kawai^^

gud afternoon..korunk dah makan??aku belom lagi weh..lapo...
b4 makan aku nak mengarut jup..

kat umah aku sekarang ade sekor kucing bername mili..
sangat comel with mate bulat n very big eyes...
tapi mili nie bukan kucing aku..
mili nie kucing kawan adik aku a.k.a budak belakang rumah..
tapi die sekarang dah tak balik rumah tuan die..
maybe sebab owner die tu ganas sangat bile maen gn kucing..
so die lari g rumah aku pulak..

mule2 dulu si mili nie takot dengan orang bcoz tuan die la..
sekarang nie dah ok dah tak de la die takot sangat dengan orang..
tapi kadang2 kene gak gigit dengan si mili nie..

si mili sekarang tengah bunting..
aku xtahu sape bapaknyer..ngee^^
sekarang nie si mili sibuk kehulu kehilir cari tempat nak beranak...
port2 yang die da servey antarenyer ialah blakang tv, bawah katil adik aku n almari baju adik aku..huhu

yang bestnyer pasal si mili nie die jenis tak mengiauw sangat..
senyap je sampai mak aku ingat die nie bisu..
kalo lapar pon senyap jew..
just berbunyi bile kiteorang tarik ekor die..
hahahaha..
kalo lapar pon die tak terjah terus kat meje makan..
die tunggu je kat meje tu dengan buat muke kesian..
sangat comel..hehe
tak pernak jugak ar die membuang shit2 die kat umah..

tapi aku pernah kene mop lantai pukul 1.00 am sebab die ambil ikan dalam tong sampah..
b4 my abah prasan n halau mili so aku nie la yang kene clean up balik mess yang mili buat..
haish..seb bek die comel..kalau tak dah kene belasah ngan aku..

da pulak tu mili nie tido dalam rumah every nite..
kalau aku tak tutp pintu bilik aku 4 sure tibe2 nanti nampak ade ekor masok bilik..
pas tu naik atas katil tido sebelah aku..
aku nak tdo ganas2 pon xboleh takot tertindih mili..huhu

sekarang aku tengah menanti mili tok melahirkan baby2 die..
my sis da pikirkan name da (kino,kiko...n aku dah tak ingat)
ade gak nak kasi name kat anak mili koyotito (sape penah bace cite pearl time spm mesti tahu sape koyotito)

dulu mili ade 4 ekor anak yang comel2..
tapi 44 da meninggal aku pon tahu nape..
name anak2 die dulu kiteorang kasi epal, oren, grape n kiwi..

kalau nak aku cite pasal salah silah keluarge si mili nie panjang sangat la pulak...
sampai sini je la repekan aku tok hari nie..ngee^^

k chaw 4 luch..mmuaahh ;*

p/s:aku dah try buat speed test yang eazy buat n aku buakn speed test slow test..1st try just 25 n 3rd try dapat 35 jew...slow gak aku taip eh

7 comments:

  1. wahh3~~~ cumilnye mili......:((
    kite pon ad gak miow..tp da tade da..
    maty coz saket..sedeh gela..wuuu2~~
    tp tapelahh..nk uat cmner an?hik3
    neway,,miow kamu amat cumil..tringat plak
    kt miow kite..uhuk3 =PP

    *jge miow awk leklok k?wink3!!!*

    ReplyDelete
  2. bukan miow kite pon..
    miow org laen..
    tapi sayang gak kat die tu..huhu

    ReplyDelete
  3. miow2
    hiks
    wah sudah wat ea?
    hiks
    ok le 2
    nape x wat entry
    psl bape perkataan seminit
    hehe
    xD

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    xmo....
    da la taip slow..

    ReplyDelete
  5. he..23x nnt xpasal2 org ingat bro nak bernikah hari nie.. esok kan dah start org bernikah bersandingkan he...23x

    yg mana masuk dlam..samping ke.. or baju ygmasuk dalam

    ReplyDelete
  6. mili dh beranak ke bella?
    die blk umah tuan die x?

    ReplyDelete
  7. [bro]hahaha..akhakan..skarang org da start kawen..bestnyer...baju la masok dalam..baru nmpak smartt^^

    [huda]belom beranak lg..xtau bile nk meletop..die tak balik umah tuan die pon..tp tuan die ckap anak die nnti kiteorng boleh amik..tp mili tu tuan die nk balik..masalahnye..nk ke mili balik umah tuan die

    ReplyDelete