BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 9, 2009

mummy dear

my beloved mama ;*


happy mother's day
untuk semua mummy in dis world n especially to my own mummy..
i love you soooo much..

dulu..
aku tak rapat dengan mama aku..
tak pernah rindu mama..
kenape??
sebab dulu aku duduk rumah jew..
sekolah harian la katekan..
hari2 pon jumpe mama..
tak pernah jauh dari mama..
selalu dengar die membebel..
sampai dah tak larat nak dengar..

sekarang..
sejak aku dah habis sekolah n masuk matrik..
aku mule rindu mama..
dulu aku tak pernah cerite pape pon yang happen dalam life aku dekat die..
lepas dah masuk matrik sampai sekarang..
aku mule rajin bercerite dengan die..
tp pasal "si die" aku tak pernah cerite lagi..
takot tak dapat green light..hehe
time aku dekat matrik mama penah kol..
just mengadu yang die tak sihat n tak dapat keluar pergi jalan2..
sebab abah tak nak bawak die pergi jalan2..
mama tak pernah cerite kat aku kalau die sakit..
time 2 la aku mule rase rindu kat mama..

dari dulu sampai sekarang..
mama suke ajak aku pergi shopping..
waktu sekolah dulu kalau mama nak ajak aku pergi shopping..
die mesti rasuah aku..
kate nanti aku dapat beli pape yang aku nak..
suke sangat2..
kalau aku beli barang yang murah..
nanti aku dapat beli banyak barang..
sekarang nie mama still ajak aku g shopping..
tapi...kalau nak beli pape duit sendirian berhad eh..
kadang2 mama belanje juga..
bile dah tengok aku nak sangat barang tu..
last2 mama belikan gak la untuk aku..
huhuhu..suke2..

aku paling suke masakan mama..
4 me...masakan mama memang paling best..
lagi2 kalau die masak nasi lemak..
sambal die masak sedap..
tapi..aku nie reti sikit2 je masak..
langsung tak ade bakat mama..

aku ingat lagi aku pernah buat mama menangis..
sebab ape???
adelah aku buat something yang sangat memecahkan hati die..
since that day..
aku tak mau tengok mama nangis sebab aku buat jahat..
aku nyesal sangat2 :'(
(jangan tiru macam saye)
..sorry mama..

ape-ape pon..
happy mother's day
n appreciate your mama..



p/s:mama ingat hari nie mother's day..semalam mama macam nak merajuk jew..kate tak ade org nak celebrate mpther's day so die nak g makan pizza sowang2..mama tibe2 mengidam pizza bile tengok cerite the biggest loser..huhu..hari nie maybe g mamam pizza..yea...esok maybe bawak mama kuar makan..kene make sure abah bawak duit..cbb anak2 die nie dah pokai..ngee..hadiah untuk mama dah ade..tinggal nak tulis something je dalam card tuh..huhu..nak kasi bie tak tahu lagi..maybe esok pagi la kasi..mama......sok baru mother's day!!

3 comments:

  1. hepi mother's day bella..
    kau kn mak kpd mr.gupsy..
    hee...


    wish kt ur mum ok?
    sok celebrate tau..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    sejak bile la plak aku beranak pinak nie..

    huhu..
    insyaallah selebrate la..
    mkn2 sempoi2 je..

    ReplyDelete