BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 22, 2009

happy birthday babah

selamat pagi seme...
pagi kew???
selagi belom pukul 12 still pagi lagi tok aku..
huhuhu..

hari nie bersamaan dengan 22 mei 2009 is
BIRTHDAY MY DADDY
birthday yang ke berape tahun..
itu aku tak tahu..
maybe 45 kot tak salah aku..
mude lagi abah aku nie...


my abah n my mama

anyway...
aku dah beli adiah untuk abah..
tali leher jew..
bcoz aku tak tahu nak kasi ape..
pas aku dah beli adiah semalam barulah ina(adik aku) cakap die nak beli cover tok kayu golf abah..
isey...

aku beli tali leher tu pon lepas kol mama aku tanye nak beli ape..
mestilah tanye wife diekn..huhu
penat cari adiah abah semalam degan maz n diana..
dah la bajet tak cukup sangat..
lepas tu yang ade seme gurl..
tak biase pulak beli adiah tok lelaki..
terpinge2 sebentar nak beli ape..
ade 1 kedai nie aku cari tali leher..
sangat cantik la tali leher kat kedai tu..
sekali cek harge...rm109..
wow!!
terngange mulut aku..
kiteorang pon kuar lah dari kedai tu dengan kecewe..
kat next kedai kiteorang spot la 1 tali leher nie..
nampak smart tapi die display kat baju..
aku nekad gile nak tali leher tu..
aku cari la kat tempat tali leher ntah2 ade yang corak cam kat display tu..
tapi orang kedai tu kate tak de
last2 aku beli tali leher yang die display kat baju..
sebab die nampak cantik n menyerlah..
warne merah gitu^^

p/s:aku rase macam nak sakit jew...since malam tadi hidung nie acik berair n tak selese..haish..nak seleseme kew??malasnyer nak jmpe dokte kalu kene seleseme..haish =.="

3 comments:

  1. huhu..
    hepi bday utk abah bella..

    cian bella bersusah pyh mcari..
    huhu...

    bella...
    sakit g la klinik mkck oi..

    ReplyDelete
  2. [huda]huhuhu...thanks..xmo g klinik..nti kene mkn ubat..xmo2

    [eazy]thanks2

    ReplyDelete