BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 6, 2009

semalam aku buat ape eh??

semalam awl2 pagi lagi aku dah bangun..
awal kew??
pukul 9.oo pagi..
awal la tu kan..ngee^^

pukul 10.15 pagi aku g kedai makan...
leparking with geng2 smkcp[zaman skola dulu]..
yang 1st sampai midy n farah even rumah mereke nie jaoh la gak gn kedai makan tuh..
aku yang 2nd sampai..sedangkan kedai depan umah jew..haha
lepas tu baru la mim,fadi n mam sampai..

dalam pic nie ade aku,midy.fadi,farah n mam..mim tak ade..
gambar zaman mude2 dulu depan sekolah lepas abes aktiviti ape ntah kat sekolah time tu..aku pun da tak ingat^^


mule2 ingat taknak makan..
lepas tu aku ternampak pak cik roti canai..
aku nie tak boleh nampak roti canai..mesti nak makan..
so aku pon order la roti canai..
bukan senang nak nampak aku makan pagi2 nie tau..
dah lepas makan2 n borak2 n bergosip mosip perut pon dah kenyang kite orang pon bayar n blah..
yang bestnyer midy belanjew aku makan..

mak cik midy yang sengal..kalau cakap dengan die kompem aku yang blurr dulu..

lepas tu aku ikut midy..
kiteorang pusing2 cp cari kedai gunting rambut..
aku da rimas dengan rambut aku yang panjang n rosak nie..
tapi sayang nak potong pendek..
tapi kalau di biarkan panjang nanti makin menjadi2 pulak rosak die..
so aku pon ambil keputusan potong rambut..
dalam poket aku ade rm10 jew..
potong layer harge rm15,,
so midy pon belanje la aku lagi..tong2 mane yang aku tak cukup..
hahaha..bagus betul keluar dengan orang yang berduit nie (^__^)

after aku n midy dah potong rambut kiteorang gerak g serdang pulak..
ambil adik die balik dari UIA..
kalau naik kete dengan midy tak boleh nak bising2..
nanti kacau konsentrasi die tengah drive..
tapi aku suke bercakap..hoho..
kadang2 die sampai suruh aku senyap jap bile aku bising sangat..

dah lepas ambil adik die n kawan adik die kat serdang..
kiteorang g mines pulak..
sebab ade pameran buku...
aku follow je la..
bukan nak buat pape pon kat rumah..
dah pusing2 n member adik die da dapat beli buku..
n dah berjaye jumpe sofware yang dicari midy [agak lame la gak mencari bende yang die nak tu]
kiteorang pon pulang la..
da lah parking jaoh..
kene berjalan tengah panas..
pas tu masok kete pon panas..
seb bek tak terpanggang aku..hoho..

dah selesai segale bende..kami pon pulang la ke rumah..
aku keluar jalan2 seme tu dengan bawak rm10 jew dalam poket..
itu pon dah habis time potong rambut..
maknenye aku kuar dengan bawak hp je..ic ape kebende pon tak bawak..
hoho (^o^)

p/s:pagi tadi aku g pasar..lepas tu aku ternampak 3 adik beradik yang sangat cute..susah tau nak nampak laki2 yang cute2 kat pasar..huhu..

4 comments:

  1. bzy ny ko bella..
    ish3..
    awl ke ko bgn?
    awl ak ag..
    ak bgn kul 11 lbey
    huk3..

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    awl bontot ko..
    tu da time makan tgh ari la weh

    ReplyDelete
  3. ape men bontot2 nie huhu

    out of topic--> thank bella coz ingat pesanan bro... nie syg bella nie (as adik2 bro la kan) mmg kite xkena lagi.. sebab tue ken berjaga2..klu dah kne sure xsempat nk memperbaiki diri...

    ReplyDelete
  4. betul tu...
    paling takot kalo orang buruk2kan kite dengan ape yang kite tulis..
    ye ar kite citer lain nanti di tambah2 jd bende lain la pulok..
    xmahu2

    ReplyDelete