BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 9, 2009

goodbye malaysia


selamat tinggal malaysia..
sayonara..
goodbye..
papai..
tata..titi..tutu


esok pagi aku akan berangkat ke indon..
bukan untuk tinggal di sana or futher my study..
tidak...
tapi just untuk vacation with ma famly..

aku akan bercuti di indon dari hari rabu until la hari sabtu..
so selame tu nanti aku takkan mengadap laptop..
huwaa..goodbye lappy X'(

aku nanti kat indon akan g padang n bukit tinggi..
if i not mistaken la..
nak g bandung bcoz sane boleh banyak shooping..
but my famly da pernah pegi n aku pulak tak join..
lagi pun trip nie under my mummy school..
so nanti aku g with cikgu2 sekolah mummy..

malam nie kene start packing baju2 seme..
dah la pukul 4.00am nak kene gerak g airport..
sejuknyer nak mandi pagi2 bute..
aku plan nk mandi pukul 1.00 pas tu terus tido sampai nak g airport nanti..
bukannyer busuk pon..
tido jew tak berpeluh pon..
boleh la tuh..
5.15am dah kene berkumpul da..

so excited..


indon wait 4 me!!
i'm coming bebeh!!


p/s:b4 this punye trip my famly g mekah n indon aku ditinggalkan..sebab ape??sebab time dewang nak g mekah aku baru start masuk matrik n then time dewang nak g indok aku dah nak final sem 2 kat matrik..sedeykan :'(

6 comments:

  1. woooo
    pi indon ea
    beshnye
    my hometown
    kampung Opah ku
    klu pi jakarta jgn lupe singgah kat my hometown
    haha
    =P
    xD

    nk sovenir gaks
    xD

    ReplyDelete
  2. [eazy]wah..kg die kat indon rupenyer..ala bella tak g jakarta la..nie msti selalu balik indon nie kn

    [bro]cepat2 pack barang cpt..lmbt kene tggl..

    ReplyDelete
  3. huhu....
    la
    x pi ka...
    br raye lepas balik...
    bukan bllik slalu pun..
    time raye aje
    huhu

    ReplyDelete
  4. bella, jgn lupa souvenir ye. =)

    ReplyDelete
  5. ujan emas dinegeri orang, ujan batu dinegeri sendiri, lebih baik xyah ujan kanns.. ehehe, bon voyage tewww

    ReplyDelete