BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 6, 2009

aku berada di puncak

setelah lame menghilangkan diri akhirnye aku kembali menaip..
dah lame giler tak bukak laptop nie..
jadi malas pulak nak bukak laptop..

akhirnye..pada petang tanggal 4 julai berakhirlah minggu MINDS..
hari yang aku tunggu2 untuk mendapatkan rehat sepenuhnye..
yes!!!

malam 4 julai aku pulang ke bilik asal aku iaitu c8-04-11..
blok yang terakhir di KK3 and aras atas sekali..
semalam aku bertungkus lumus mengemas bilik aku setelah 2 minggu aku biarkan barang2 aku bertempiaran di tengah2 bilik..
huhu.orang buzy la katekan. mane sempat nak kemas bilik..
agak penat jugak la semalam..
alihkan almari n meje..betulkan kedudukan katil (katil double deker tau yang aku alihkan nie)
mencuci segale kekotoran di bilik..
dari pagi sampai pkol 3 petang aku mengemas..
pkol 3 tu jugak la baru aku nak mandi..
makan tengah hari semestinyer da tak makan..
lepas da setel seme barang aku..aku pengsan sampai pkol 6.30..
penat sangat agaknyer....

6.30 ty pon aku bangun sebab nak keluar dengan si die..
nak tengok wayang citer transformer yang aku nanti2kan selame 2 weeks..
thanks sayang sebab sanggup keluar dengan orang even tengah penat..
sayang kamu sangat..
si die da beli tiket awal2 lagi..
aku tak tahu bile die beli tiket tu...
da pas tengok wayang die blanje aku makan pulak..
almaklumla aku nie tak jumpe nasi lagi satu hari tu..
huhu

2 comments: