BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 31, 2009

seminar DSSCM

seminar DSSCM nie dianjurkan oleh fakulti pembuatan dan pengurusan teknologi (FKPPT).
aku punyer fakulti la tuh..
n aku jadi sekriteriat makanan lagi...
aku tak tahu la kenape aku acik sangkut dengan ajk makanan aje..
seminar nie diakan pada 13 july
baru sekarang je nak wat sebab tak ingat..
seminar nie pasal safety culture kat tempat kerja..
tapi aku sangat rugi la sebab jadi ajk and busy tak sempat nak dengar talk die..
talk tu sangat bergune untuk aku gunekan dalam study and future..

the day before seminar

hari ahad dah kene prepare everything
make sure khemah makanan seme dah ade
khemah VIP, students, ajk2, orang pameran n peserta luar

budak chumel
name die aku dah tak ingat sebab pelik sikit name die
anak kak anne..S.U dekan fakulti aku

me with budak chumel
baby gurl nie baru 10 month tapi memilih nak dengan orang lelaki jew..
bile aku dengan faai dukung senyap jew..
buat la pape pon senyum pon tak nak..
bile lelaki dukung senyum lebar terkekeh2 ketawe..
geram aku..

the seminar day

aku malas nak cite panjang pasal hari seminar tu..
tapi 4 sure memang penat sebab bekerje dari pagi sampai pukul 5.00 petang..
yang best bile jadi ajk maknan nie banyak giler makanan aku tapau bawak balik..
siap tapau makanan untuk si die lagi..
huhu..
yang tak bestnyer..
bile kite kate dengan katerer makanan kene sampai pukul 4.30 petang die sampai pukul 5.00 petang..
VIP seme dah tunggu makanan sampai..
malu tau bile bende macam tu jadi..
lecturer aku pulak dah buat muke..

:kat pameran:

memang tak dengar sangat orang cakap ape bile pakai bende alah tu..
lelaki berkepale belakang aku tu sangat bergaye

farhana with tall guy
lelaki idaman farhana kot

bajet gaye seorang safety officer ngahahahaha~~

:time dengar talk:
fareza muke tahan mengantuk dengar talk
jangan tidor nanti junior nampak
kene jadi contoh

senior2 aka budak class aku yang tak ade tempat duduk kat dalam dewan
kesian mereke tertido kat belakang tu..huhu~

p/s:rumate aku kate aku acik jadi ajk makanan sebab mase aku orentasi mule2 masok ump dulu aku terjatohkan buah epal aku dalam air oren..tak ade kene mengene langsung.khurafat betol..hohohoho~

No comments:

Post a Comment