BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 10, 2009

alahai...ape nak jadi


selamat petang semua...
petang ke???
mungkin lebih elok selamat malam kot...
kebelakangan nie aku jarang mengon9kan diri..
kenapa???
ha...nie yang nak bagitahu nie..

sejak aku pulang ke blok aku nie payah betul nak dapat connection wireless..
kalau dapat pon kejap2 hilang..
lepas tu slow nak mampos..
so dari mule2 tengah semangat giler nak on9 terus terbantut hasrat aku untuk mengon9..
masalah wireless nie bukan dekat bilik aku jew..
tapi berlaku jugak kat blok2 yang lain such as c5..
aku pernah jugak try on9 kat cafe sebab nak buat kerje..
kalau dulu cafe nie antare port yang senang dapat wireless..
tapi dah 2 malam aku g cafe nak dapatkan wireless..
22 malam hampeh..tak dapat pape pon..
ape dah jadi sebenarnye???

~NEXT~
masalah dengan washing machine pulak..
aku memang hepi tahap beruk la bile dapat tahu blok aku ade 4 washing machine (tp sekarang ade 3 je)
tapi tang menyakitkan hati aku..
tiap kali aku nak gune mesin tu mati..
letak duit..mase jalan..tapi mesinnyer tak hidup..
terbang macam tu jew la rm2.50 aku..
sampai rumate aku jadi fobia bile aku cakap nak cuci baju gune mesin..
yang sedihnyer lagi blok2 lain tak ade washing machine..yang ade just c1 n c8..
so yang lain terpakse la memanjat ke blok lain untuk mencuci baju..
kasihan mereke..

sampai di sini saje lah kot aku bebelan ke tidak puas hati aku..
ade je banyak lagi aku tak puas hati...
geram geram geram

p/s:si die g kem wataniah nak g menembak..huhu..yang bestnyer sepanjang hari die msg aku..tak tinggalkan aku sorang2..sangat bowink hari nie sebab tak ade class langsung..tido je la keje aku..esok wani n ruby kuar..so aku keseorangngan la kat bilik sebab fana dah g kl siang tadi..so lonely lorh..

6 comments:

  1. sng je..
    ko suh epunk bsuh bju ko..
    kn sng..

    ReplyDelete
  2. ngahaha....
    ntah laki tu basuh baju die ke x..
    nnti yang kecik2 tak kan nak soh die bsoh gak kot..
    hoho

    ReplyDelete
  3. mst la bsuh..
    ke ko bsuh bju dy?
    y kecik bg huda bsuh..
    haha..dy expert

    ReplyDelete
  4. xdek keje aku nk basoh baju die..
    dpat gaji xpe la gak..
    ngahahaha..
    jaoh tu nk post kat huda kat c15

    ReplyDelete
  5. fobia??kini tidak lagi!!hehehe...kering dah baju2 ak yg bsoh pkai mesin tuh..huhu..ak benci kombang!!!tercabot jantong ak dgn kombang nih..ceeesssssss...

    ReplyDelete