BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 19, 2009

better late than never

maybe orentasi weeks da habis..
n hari nie pulak last day orentasi week untuk students 2nd intake..
aku tak involve sangat yang kali nie sebab malas giler..

nie aku letak la gambar2 zaman hari pendaftaran...

time hari pendaftaran aku kene jage kauter kupon makanan n aku cepat2 cop nak jage kaunter students laki..hehe..gatai..agak penat la jage kaunter dari pukul 8.00 pagi sampai 5.00 petag cakap bende yang same.."ade alergic makanan tak??nie kupon makanan..tiap kali makan bawak tau kupon nie..jangan hilangkan tau.."nak kering tekak aku..da pulak tu duduk dalam air-cond..huhu

:akak fatma,me,sasi n moli:
jadi penjage kupon makanan time hari pendaftaran...
baju batik tu cantik..tapi yang tak seswainyer ade logo UMP yang berwarne hijau..tak masok ngan baju wane coklat tuh..

me n won...
won saje je rendehkan diri biar same level dengan aku..terase hati ku..

dari kanan akak fatma, farah n me..

ade banyak lagi gamba yang aku nak upload..tapi....condition wireless yang tak mengizinkan aku..asyil page load error jew..

p/s:nak buat assingment tapi malas giler nak mampos

3 comments:

  1. gatai ek die ek...ade melekat sorg dua x?? he..23x tomey pulak baju nie ek

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    eh bella bkan jadi fasi nak ngorat junior la..
    nak menjalankan tugas jew..
    huhu..
    ade la gak yang dah lepas orentasi tegor bella kakak fasi..

    ReplyDelete
  3. he..23x alasan je tue huhuhu...sorry bella bro dlm mood malas nk copy paste komen,..xtau knpe he...23x peace

    ReplyDelete