BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 31, 2009

bleeding inside

time=12:33am
place=atas katil kat bilik c8411
mood=the very the bengang!!damn it

hurm.....
bile aku ajak kuar ade je alasan die..
penat lah..H1n1 la..tak ade duit lah..
macam shit jew..
bile member ajak keluar laju jew..
lagi2 la macam shit shit...
kate hari ahad tu dah last kuar..
dah tak ade duit..
tibe2 hari selase keluar..
hari nie pon kuar..
kate konvoi ramai2 g makan..
huh!!!
aku nie!!!!ajak jumpe sekejap pon haram lah termakbul mimpi aku tuh...
shit shit shit memang double triple shit la..

hari tuh
kuar g kl aku tak tahu pape pon..
tibe2 kol kate ade kat area rumah aku...
g bukit jalil tengok autoshow tak nak aku tahu, tak nak bagitahu aku..
nampak rumate aku..lari takot rumate bagitahu die tu ade kat kl...
ingat aku stupid idiot ke..
aku tau la die g mane..
memang bangang!!

arghhhh...
kemarah semakin melande..
biarlah die have fun with his friends..
siapelah aku niekan..
selalu menyusahkan die je keje..
asyik pakse nak keluar nak jumpe...
dah rimas n boring kot dengan aku..
hurm..
nyte..
i need to have some rest..
its hurting me..
macam shit jew bi aku..

p/s:sorry kalau entry kali nie banyak carutan dan bende yang tak patut ade..tapi aku tegah sangat2 bengang..maybe it just a small thing..tapi kalau dah selalu buat siape tahankan...hurmmm by the way tomorrow aku akan balik btho terchinte with my beloved gurlfwen fananana..die akan datang from uniten muazam ambil aku kat ump then tros balik umah..hoho..huda follow sekali..tak dapat nak ikut huda g wedding member die..dulu dah kate nak g..tapi keadaan aku yang sangat kritikal nie memang kene balik rumah jumpe dokte..bukan sebab H1N1 ok..


2 comments:

  1. bia kn je la die...

    mcm ne die wat ko..
    ko buat la blk..
    klu aku jd ko..
    aku jd ati kayu kt die..

    wat bodo je br die rs blk..
    ingt kite ni ape?


    ms nk kapel kemain manis mulut..
    skrg!


    hampeh hampagas sedut btul la

    ReplyDelete
  2. haha..
    no komen
    wink wink >__<

    ReplyDelete