BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 22, 2009

release tension..release duit..dapat tension

akhirnyer..aku berjaye mengon9kan diri aku petang nie...
huhu...bukan senang sekarang aku nak mengon9kan diri dan mendapat ilham untuk menulis kat blog nie..

hari sabtu yang lepas (18 july 2009) aku, huda, epunk n remy keluar berempat untuk mandi2 and tengok harry potter..

sepatutnyer kami keluar ber5 dengan faai tapi tibe2 pagi pada hari kejadian faai massage aku n kate mate die sakit...
sangat kasihan dengan die..
tiket tengok harry potter pon dah beli 5 burn macam tu je la yang 1 tu..rugi2..


plan asal nak gerak g mandi kat sg lembing pukul 9.30 am..
pagi tu aku pulak kene jage makan pagi untuk 2nd intake punye orentasi..
aku ingat dah habis dah tugas aku sebagai fasi rupe2nyer belom lagi..
dari pukul 6.45 sampai 9.15 aku jage khemah student..
sempat aku tapau 2 tapawware nasi lemak lebihan budak2 tu makan buat untuk bekalan time mandi kat sg lembing nanti..

huhu
pukul 10 pagi baru lah kiteorang gerak ke sg lembing..
sebab ape??
sebab encik remy pukul 9.30 baru nak mandi..
nak kene karate ngan aku pak cik nie tau!!


sampai kat sg lembing lepas dah makan2 kami pon terjun la dalam air..
yang kasihan lagi 1 remy tak bawak extra baju..
so die tak boleh same2 rendam dengan kami..huk huk

..epunk n huda..
:aauum makan2 b4 masok air nak dapatkan energy:
:huda makan banyak tapi main air dekat tepi2 jew.takot di bawak arus.huhu..:

:capture by remy:
:dah macam anak dugong berendam jew seme:
:epunk macam buaye darat jumpe air..haha tak reti2 nak kuar dari air langsung bile dah dapat main air:

dah lepas mandi2 n tukar segala yang lencun n kuyup kami bergerak pulak ke muzium sg lembing

:me n epunk:


:huda,me n remy:
:kat entrance muzium..nasib baik masuk muzium nie free..tak ade la hilang banyak duit:

:me n epunk lagi:
:up2 and the way:
:nak g masuk muzium nie tak boleh bawak kerete..kerete parkng luar..tinggi nak panjat sampai kat muzium..semput aku di buatnyer..huhu:

:me+remy+huda:
:belakang tu la muziumnyer..dalam muzium nie banyak pasal perlombongan:

:K.A.M.I berempat:
:oh cermin ajaib siapakah yang paling chumel antare kami berempat??bella la paling chumell:

:kat dalam muzium:
:tengok ape pon aku tak hingat...gaye je lebih:

dah lepas g muzium kiteorang g lombong lame..gambar kat tempat tu tak dapat lagi dari remy..huk huk huk

lepas tuh kiteorang g take2 picture kat jambatan bergantung jup..macam seram jew jambatan tu..

:capture by epunk:
:jambatan yang menyeramkan..huda muke senyum palsu jew dalaman die sangat takot..hohoho:

lepas tu kami ke kuantan..
kat kuantan nampak ade pasar sabtu so kiteorang yang tak makan tengah hari belilah makanan kat pasar tu..
then kami makan kat taman gelora..
..tengah nyum nyum nyum berlaku la konflik antare aku dan epunk..
terus tak bertegor sampai la tengok harry potter pukul 9.00 malam

memang tension giler la time tu..
aku tegor die, die buat tak tahu jew..
dalam nasib baik la aku dapat pujuk die balik..
tapi sepatutnyer die yang pujuk aku..

by the way..
citer harry potter the half blood prince tu best gak even aku nie tak ade la fanatic n follower harry potter..

:::bella+muhamad wan irfan hilmi+rabiatul huda+faiz nor:::

p/s:kad bank islam aku kene block..aku tinggal rm50 jew..itu pon emergency money aku..sialan betol..aku dah la perlukan duit tok bayar buku2 yang aku beli..haish!!!

12 comments:

  1. jalan2 melihat alam tul la die nie huhuhu

    ReplyDelete
  2. bella oh bella..
    faiz nor tu muhammad faiz nor le..
    aku blum lg post psl ni..
    tggu pic lg..

    aiseh..
    nnt xmo la tensen2 dh tau..
    ko ngn epunk ni..

    best kn ari tu..
    wlupn faai xde..
    cume aku rs kureng best sbb die xde..

    mcm ne kad leh kne block lak ni?


    haihh...
    buruk noe pic2 aku

    ReplyDelete
  3. huda:
    huhu xpe2...ttap ade faiz nor gak..
    da dpt pic bg aku eh..
    aku dah ade oovoo gak..
    miss_lunatique89

    ok2..
    da xtensen buat mse nie..
    just tensen gn kad aku jew..
    nk kene g kuantan nnti..

    pic ko je buruk..
    akunyer tak..
    huhu

    ReplyDelete
  4. [mr ridhi]
    ala sedehnyer xdek name ko..
    nanti aku buat 1 entry psal ko je eh..
    bubuh name ko banyak2

    ReplyDelete
  5. ko ptut kne bubuh cite kte d pagi hri tu
    wawawawa..ngade2 lak aku..
    kang kne dush3 same itu epunk
    grau je lah

    ReplyDelete
  6. [mr ridhi]
    haha cerite aku kasi ko mkn..
    lpas tu ko gedik2 eh..
    huhu..
    tengok sape yg dush sape..
    wataniah ke korsuksis+silat menang..

    ReplyDelete
  7. bella budak kecik:

    saje mgisi mse lapang..
    lapang la sgt kn..
    bia byk je eseimen btimbun..
    haha..

    ko agk2 sape menang?
    alah..
    musti ko plih cik abg intan pyg ko..
    kn3?

    ReplyDelete
  8. [bna]
    aku xbelikan lg baju tok epunk..
    tu yg die pkai bju same jew..
    bju fav die kot tuh..
    ko belikan la bju tuk bkal abg ipar ko..
    hehe

    ReplyDelete
  9. [mr ridhi]
    knape pggil aku bdak kecik???
    nk terase matured gak..
    huk3

    mesti lah aku pilih cik abg aku..
    kalo aku sokong ko laen la plak jdnyer..
    hehe

    ReplyDelete