BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

pengalaman yang susah nak dapat

hari ni aku dapat pengalaman baru..
bukan besar mane pon pengalaman nie..
tapi pengalaman nie memang jarang2 perempuan kat ump dapat rase la..
pengalaman yang aku maksudkan ialah masok area KK2..

KK2 ialah kawasan larangan perempuan n merupekan kolej kediaman student lelaki..
perempuan memang tak boleh masuk langsung..
tapi hari nie aku dapat masuk area tu..

macam mane aku masok???
aku ikut prof aku g rumah die..
die duduk kat dalam KK2..
die mintak tolong aku n the gang untuk buat kerje..

mule2 memang tak tahu kerje ape yang prof nak bagi..
sebab time tengah bersiap2 nak g classpkul 2 ptg tadi..
tibe2 mastura kol kate prof mintak tolong kat umah die n class pukul 2 tu batal..

aku pon ajak la farhana n fareza g sekali..
lepas tu faai yang tak tahu class cancle pon kiteorang angkut g rumah prof..
sampai kat rumah prof rupe2nyer kiteorang kene buat doorgift untuk 1 event university..
event tu macam besar bcoz buat kat hotel..
n doorgift die pon bukan calang2..
doorgift die dapat tumbdrive 2GB tau..
dah la kene buat untuk 300 lebih orang..
lepas tu yang untuk VVIP punyer tumbdrive 8GB punyer..
bape banyak entah cost habis untuk doorgift jew..

dah pukul 4 lebih prof nak hantar kiteorang balik sebab kiteorang sebenarnye ade class pukul 4 petang tuh..
lambat pon tak ape la..
asalkan g class..huhu
time nak balik tu kuar je dari rumah prof lelaki2 yang ade seme dok pandang pelik kat kami..
ye la..tibe2 ade perempuan kat area tu mane la dieorang tak pelik..

conclusionnyer...
kami ber5 sampai class lambat..
nasib baik madam tak kesah sangat..
asalkan datang class die tuh..

::OSH::
mastura+nabilah+farhana+fareza+faai


p/s:hari nie aku diet duit tak makan nasi lago..sebab nak jimat duit..tengah hari tadi makan honey star,biskut n coklat je..pas tu makan sesuap nasi wani..kempunan nasi la aku..

7 comments:

  1. cian nye die kempunan nasik...


    xpe nnt bile ade duit mkn la k..
    aku pn dh xde duit ni...
    0.00 dh..

    klu tpakse sgt..
    kne la mkn gn duit nk bli buku

    ReplyDelete
  2. [♥.misz luna.™ ]
    semalam dah mkn nasi goreng usa tp xabis la plak..
    tamak sgt..
    huhu
    seme dah selesai psal kad..
    aku buat bru sbb tak ingat no pin..

    [Eazy Izzuddin]
    huhu..
    pengalaman yang bengong

    ReplyDelete
  3. bro dulu mase sekolah selalu lepak kat aspuri.. kekadang naik round dorg punya tempat (dengan warden perempuan la ek) peh sume ade tergantung..ckp je pe jenis he..23x

    out of topic--> terharu ek.. bro wat entry nie khas untuk bella... tp xtau nk buh nama ape.. teu yg buh nama bella

    oh baru sekali dah menyesal ek... tue baru sikit je bella... he..23x

    oh bro mmg dah besa berceramah or bg talk. That day bro menjadi tetamu jemputan n bro kan VVIP time tue

    ReplyDelete
  4. eiiii....
    masok blok pompuan...
    ape je la yang die roundkan kat blok pompuan tu eh..
    huhu

    ReplyDelete
  5. So apa yang lainnya masuk ke kawasan larangan tu? Ada nampak mende2 pelik ker?

    ReplyDelete
  6. ckp budak len je..bella bgun kul brpe ek... erm cancel nk ngorat budak2 bilik bella...bro pun kul 6 dah bgun then xleh nk tido2 dah

    ade la yg dicarik he..23x xleh ek huhuh..warden pun ade same he..23x bro dulu kan otai kat asrama

    ReplyDelete