BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 2, 2009

lonely gurl


sunyi
sedih
runsing
keseorangan
hati tak tenang
fikiran bercelaru
kemurungan melande

salah aku ke aku ditinggalkan macam nie??
salah aku ke semue nie jadi??

hurm..

dah 2 hari die tak contact aku
setiap masa aku nantikan msg dari die
tapi....
still tak ade pape berite dari die

aku pon same jew..
bukan nak msg die..
saje nak ego gak..
takkan acik aku jew nak kene mengalah

maybe salah aku kot..
die tensen kot dengan perangai aku..
die rase terkongkong kot..
entah lah..
mengade2 sangat kot aku nie
sensitif sangat kot

tapi aku dah berazam semalam pada hari aku bengang sangat dengan die
1. jangan ajak die kuar dah
2. jangan contct die dulu
3. keraskan hati plus jadi ego
bodoh punyer keputusankan aku buat
tapi ego punyer pasal aku ikot jew ape keputusan yang aku buat tuh

i miss him soo much




p/s:ump pon dah cuti 1 week sebab H1N1..aku balik awal b4 announcement ump tutup.so aku balik sehelai sepinggang la..sekarang nie recycle je baju ape yg ade..tak cukup baju tibai adik aku punyer je la jawapne..huhu

No comments:

Post a Comment