BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 12, 2009

please sit at the back

salam semua
sekarang nie aku dekat ump..
still meneruskan perjuangan aku dalam menghabiskan study aku kat sinie..
demam aku alhamdulillah dah kebah..
so aku nie bukan lah suspek H1N1..
huhu
tapi malangnyer..
batuk aku tak nak baik2 lagi..
dah seminggu dah aku batuk2 kof3..

ump bagi student cuti untuk sesiape yang still tak sihat..
tapi aku tak cuti..
sebab just batuk2 jew..
nanti tertinggal banyak bende..
dah la nak dekat dengan mid term..

nak dijadikan cerite..
pada isnin this week..
mase class toxic..
miss azura tanye ade sape2 tak yang sakit..
aku n hidayah pon angkat tangan..
kami dua2 ade batok..
lepas tu die kasi kami mask and die soh kami duduk kat belakang..
waaaaaaa so sad..
rase terasing duduk di belakang..
huhu..

punye la payah nak pakai mask tu..
mask yang gantung kat telinge tu..
dah la kami pakai tudung..
bersusah payah la kami nak pakai mask tu..
bile dah berjaye oakai mask aku pulak pakai speak time dalam class.
berwap aku punye speak disebabkan carbon oksida yang dihembus keluar oleh aku..
rimas pakai mask rupe2nyer..
dah habis class aku terus cabut mask tu..
sangat2 rimas..
adush...
maaf lah kalau ade yang terjagkit batuk dengan aku kat ump nie eh..
huhu..

p/s:si die sangat encem with his new hair style.hope to see him with that hair style lagi..

5 comments:

  1. encem sangat ke die wat rambot camtue???
    biase jew....
    huhuhu....

    ReplyDelete
  2. encem la..
    tergode aku..
    hahahaha..
    nampak mude n comel..

    ReplyDelete
  3. ahem2..ngumpat nampak...

    ReplyDelete
  4. mude dan comel?
    btul ke?
    aku tgk bese je..
    hehe..
    xgitu faiznor?

    ReplyDelete
  5. [mr ridhi]
    kamu jeles ke che we???
    huhu..
    sgt2 encem...
    suke2...

    dah ade org tegor di atas sane..
    ngee~~

    ReplyDelete