BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 30, 2009

jangan ucapkan kepada awek kamu


di pagi yang mendung kat c8411 nie aku nak share sikit something yang aku bace..

nie tentang 10 perkara yang perempuan agak tak boleh kalau lelaki cakap..memang pantang la..kalau cakap jugak nak kene penumbuk la tuh!! MySpace


bace jagan tak bace bagi yang dah berawek kalau tak ade awek pon bace gak untuk keselamatan masa hadapan..safety first

1. jangan cakap "awek saya dulu tak pernah pun buat macam tu"
>>awek korang sure akan rase kecewe giler2 MySpace sebab perempuan nie tak suke dibandingkan dengan kekasih korang yang dulu dan sebaliknyer sebagai boyfriend yang unggul la kononnyer korang kene terime girlfriend korang tu seadaanya.

2. jangan cakap "eh, tak ketat ke baju awak tu? nampak macam dah gemuk."
>>believe it yang gurl memang benci MySpace dikatakan gemuk (benci benci benci)..especially dari boyfriend die sendiri..korang memang sangaje je cari pasal!!

3. don't ever " alamak, abang terlupelah hari nie birthday sayang"
>>hari penting dalam life perempuan tu kene ingat..birthday and anniversary.sebab ini akan memberi kesan dalam korang ponyer relationship. nah amek ko!!MySpaceMySpace cubelah kalau berani!!

4. jangan cakap "hai, jangan lah asyik marah2"
>>janganlah tambahkan lagi kemarahan girlfriend korang, maybe die tengah ade masalah, so bersedielah untuk bantu die.

5. don't ever ever ever dare to say "saya memang pernah keluar dengan dia tapi masa tu saya tengah bengang dengan awak."
>>kamu memang sangat2 mengeewekan. MySpace MySpace

6. jangan jugak cakap "awak pergilah shopping sendiri or dengan kawan, saya malaslah nak ikut"
>>korang as boyfriend dah mengecewekan hatil kecil girlfriend kamu sebab time tu lah die nak meluangkan masa dengan korang

7. jangan berdebat nak pertahankan pendapat kamu MySpace jangan jangan jangan!!!
>> jangan sampai bersungguh-sungguh nak menang sebab kemenangan kamu hanya akan mengundang masam dimuka girlfriend kamu

8. never say "ingat nak ajak awak keluar semalam, tapi awak nie boring la."
>> percayalah hubungan korang boleh putus sebab ayat yang keluar dari mulut korang tu

9. jangan lah cakap "eh, kawan baik awak tu boleh tahan jugak ye?"
>>PANG!!! MySpace nak kene pelempang cubelah cakap macam tu dengan aku..ayat tu boleh menyebabkan girlfriend korang tersinggung dan akan megundang malapetaka dalam hubungan kamu berdua..

10. last sekali, jangan cakap "awak ni kuat membebellah, tu belum kawen lagi"
>> jangan salahkan die sebab kuat membebel.maybe korang ade buat salah gak..fikirkanlah kenape ye..

dengan ini saya mohon MySpace please lah MySpace (muke dah habis comel) kalau korang sayang sangat sangat sangat MySpace dekat girlfriend korang.jaganlah mengeluarkan ayat-ayat yang akan menyakitkan hati die.jagelah girlfriend korang baik2. dan macam aku, aku akan pendam sedalam-dalamnyer bile aku sakit hati..so korang tak tahu bile mase aku sakit hati..huhu

4 comments: