BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 8, 2009

jalan2 time sakit

dalam keadaan aku yang tak berape nak sihat aku bertolak ke ipoh pada hari rabu sebab nak hantar my mummy meeting..
aku pulak duduk kat rumah huda g jalan2 dengan huda..
aku ade kat ipoh dari hari rabu sampai hari jumaat..

here some picture yang huda snap2
let the pictures do the talk

budak kecik drive..hohoho..special edition bella pakai speak..huhu

after dah hantar my mummy kat hotel die aku dengan huda pon mula lah merayap..
kami g ipooh prade..
aku ade la beli barang cikit..
::ipoh prade::

:sooooo many tedi bear..i want all of them:

:mahu topi ini..maching dengan aku bleh jadi gurl in black and white:

after dah jalan2 kat prade kiteorang g pasar pulak..fuh penat giler g pasar.ramai nak mampos orang pas tuh nak cari parking pon susah..pas tu ade pulak yang parking ntah pape ntah..menyusahkan orang nak lalu lalang jew..

the next day kiteorang g gunung lang..
dapat naik bot..yea


:cak cak cak mencari si die yang lame menghilang:

:old house not haunted house:


lepas tu kiteorang pusing2 sampai town nak cari cenderahati untuk adik2 aku and ayah aku..tapi tak jumpe2..last2 kiteorang g lost world kat tambun..cari cenderahati kat lost world..huhu..tak masok pon sebab nak masok kene bayar..takat kat kedai cenderamata jew

:oh my darling let me give you a kiss MUAH:

that nite huda ajak kuar makan dengan member die aina and adik aina (macam tu kot ejaan name die)..after dah makan g rumah aina jap main dengan kucing die name meme and burung aina name awang..huhu

the last day
kami jalan2 dekat taman before ambil mummy kat hotel..
huda ikut aku balik kl..patotnyer die balik naik bus..tapi dah lewat so die tumpang aku..



p/s:dah 3 hari aku kat ipoh che we still tak percaye yang aku drive sampai ipoh..bile aku cakap betol2 die gelak2kan aku..ish geram betol aku die tak percaye aku drive sampai ipoh..

2 comments:

  1. tipuu kan?
    ala jgn la tipu aku..
    aku taw ko crop2 n edit2 pic kt atas tu kan?
    kan3?

    xbek tipu2
    ho3

    ReplyDelete
  2. ah..
    malas cakap gn ko la che we..
    aku ckap bkn nk caye...
    wt abes air liur je ckap gn ko nie..
    huh

    ReplyDelete