BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 19, 2009

malam nie aku test

tahniah diucapkan untuk aku...
malam nie untuk julung2 kalinyer aku test untuk sem ni..
test ape???
test occupational safety n health management system (OSH-MS)

still struggling untuk menghabiskan 3 chapter..
first pasal introduction to OSHMS
ade pasal policy lah..pasal ISO 14001:1996 lepas tu pasal OHSAS lah..
cramp2 pale otak aku..
2nd pulak pasal principle of loss prevention..
ade pulak pasal pak cik heinrich punye domino theory yang tak boleh nak digune pakai..
kalao theory die salah nape kene belajar pasal theiry die pelik aku..
4 sure chapter nie masuk dalam esei...study case punyer soalan..
last sekali pasal OSH risk management...
tak habis bace lagi...
mampos aku...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
ape aku bebelkan nie...

tibe2 tengah bace dpat wireless..
bangang betol....
huhuhu bukan2 alhamdulillah..
so aku pon online terus bukak blog..
bace pon gitu2 jew..
memang cari pasal betol la aku nie..

tadi tengah sibuk2 study ade pak cik ketok pintu bilik kiteorang..
pintu bilik ade masalah sikit..
hazard tau untuk kiteorang (bajet macam OSH officer)
lepas tu 1 bilik kelam kabut cari towel gn tudung nak tutup kepale..
siap ade yang tukar seluar..
keluar2 tengok2 pak cik tu dah tak de..
tak dapat nak baiki pintu..
huhuhuhu

anyway...
wish me luck 4 tonite...
pkol 8 sampai 9 malam aku punyer test..
lepas test nak siapkan 3 chapter untuk report bi sebab nak kene anta esok..
hohoho..
questionnaire pon tak siap lagi..
madam dah nak tengok esok gak..
adoyaiiiiiiii~~~~~~
banyak masalah betol la ngoi..

p/s:brain cramp...tak tahu nak tulis ape..nak tengok spontan..tapi nak kene study..semalam tengok spontan gelak sampai guling2 sampai sesak nafas..hohohoho..memang lawak giler babeng la..

3 comments:

  1. he..23x my fav subject... dapat A+ gitew huhuhu....

    ReplyDelete
  2. Wah gud2..
    boleh la jd tutor bella..
    huk2

    ReplyDelete
  3. he..23x mahu bro jd tutor ek... tgu je la huhu... xsusah pun OSHA nie huhuhu....

    out of topic--> mne de jiwang2 huhuh...ala bukan selalu... xleh jugak klu jiwang hari2 huhu nnt cam xbest pulak he...23x

    tang mane yg blur tue (xperlu la..hanya yg faham sahaja faham)

    die jeles ek... rajin hntr g meetg huhuhu..rajin bersebab ek huhuu.... yg jiwa kaco oanr tue adalah budak2 UMP yg dok kat blok bawah

    ReplyDelete