BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 29, 2009

berbuka dengan si dia 2nd time

selamat berbuka semua...
aku tengah agak kekenyangan dan kebuncitan..
huhu

hari nie aku dok bilik sorang2..
wani dah balik umah mak long die..
ruby keluar n fana pon keluar gak..
aku malas nak ikut fana kuar sebab semalam aku dah kuar..
kang aku keluar aku nak beli baju lagi..

disebabkan aku kesunyian..so aku pon mintak la si die temankan aku berbuke hari nie..
nasib baik die ok jew..huhu
"thanks kamu"
kami berbuke kat cafe jew..
tak payah g jaoh2.habis duit jew...

tapi sempat lagi keluar g gambang sebab si die nak beli polesterin(aku tak tahu macam mane nak eje la) untuk kek yang die n the geng jual....

hari nie aku berbuke simple2 macam biase makan nasi dengan ayam sambal and daging..beli murtabak ayam gak tapi tak makan lagi sebab full sangat dah perut..
tunggu budak2 tu balik la maksan sekali dengan mereke..baru meriuh [meriah]
makan tadi kene pakse makan sampai habis..tapi dah tak larat sangat nak makan so aku tak mampu nak habiskan..
"sori ye kamu"

kat bazar tadi sempat mintak seringgit dekat che we..
dapat jugak duit nak beli air..hohohoho
thanks che we lain kali aku mintak lagi ko belanje eh..sediekan lah duit tok aku..

k lah
sampai sini je kot bebelan aku
aku nak sambung main game
game ape???
game mystery case files
hehe
tak tahu lagi bile nak study
tunggu sampai seru kot
ikut plan nak study islamic institution malam nie
tengoklah macam mane kalau rajin

2 comments:

  1. hehe..tu hutang tu..
    bayar bunga 10 kali ganda k..
    ngeh3..
    suke la tu dapat buke ngn ehem2..
    ko da kurus eh?
    same la kite..
    lalala..

    ReplyDelete
  2. xbaik riba'2 di bulan puase..
    huhu...
    aku kasi 10 bunge taik ayam kat ko eh...
    mestilah suke dapat berbuke dengan die..
    bukan senang nak berbuke dengan die..
    kene booking dulu..banyak sangat kot komitmen die tuh..menci~~

    oh kite tidak same..
    ko lagi besar dari aku..
    tunggu ko jadi kecil and secomel aku barulah dikire same..
    hahaha

    ReplyDelete