BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

happy 20th to>>>

lame gak aku x update blog nie sebab sibuk with all the tests, quizzes and projects..ecececeh speaking aku..hoho..
dikesempatan malam nie aku tak ade kerje and esok secare rasminye class aku dibatalkan..yea yea class batal \(",)/ dan dengan bahagienyer tak mandi lagi aku nak ucapkan happy birthday and belated birthday kepada dua member aku yang dah mencecah umor 20 tahun...


1st profile



name:farhana bt halim

date of birth:22 august

nick name:miss getah

anak die: frogie and patrick yang selalu kene hempap dengan aku

status:budak kelas aku merangkap minah katil bawah aku yang sekarang nie aku dok asik tersepak kipas baru die sebab letak kipas die kat tangge aku nak turun katil (double darker)

beday minah nie tak dapat nak sambut dengan torture die sebab tepat pukul 12 malam masok birthday die..die sibuk gayut dengan balak die..n the next day die dah g kl jumpe bf tercinte..time die keluar bilik aku tengah mamai2 sempat cakap jalan elok2 jew..

kami serumate belikan hadiah seluar untuk die..seluar yang die berkenan sangat..huhu..hadiah die kiteorang bungkus dalam kotak innershine..lepas tu letak atas meja die..die balik bilik hari ahad petang boleh tak perasan langsung ade hadiah tu even dah banyak kali die ulang alik ke meja..malam tu baru die perasan ade hadiah..sangat lambat minah nie


sekarang aku lah paling mude dalam bilik sebab yang lain semua dah cecah 20 tahun..huhu..almaklumla la..adik bongsu dalam bilik^^



2nd profile

name:faiz nor

date:27 august

nick name:encik remy yang gedik^^

status:suke merampas kasih sayang epunk dari aku dan bermanja-manjaan dengan epunk dihadapan aku..kamu curang dengan saye eh!!!

vaneu birthday:klinik lame dekat UMP


si pak cik remy nie dapat kami (huda, che we, faai. epunk n aku) torture dia dengan bahagienye..kene sembur dengan bedak..wangi semerbak remy pada malam tersebut..lepas tu kene make up dengan huda, faai n epunk..dah jadi macam p****n dah aku tengok..tapi aku tak buat pon semue bende jahat tu kat remy..aku just tukang ketawe jew..hehe..

siap ade kek yang sangat2 macam kebudak-budakkan sebab si remy nie macam budak lagi..and ade la hadiah tok die..hehe..aku dengan huda belikan..sangat suke dengan kotak yang huda pilih...mahu 1..pakai tau remy kalau xpakai baju yang aku dengan huda kasi siap ko!! aku buat ko jadi daging salai..ngahahahaha..(ini ugutan bukan permintaan)


so sekarang nie antara kami ber enam [chewe, huda, faai, epunk, remy and aku]..aku lah palong muda jugak..hehe....dan yang paling bagusnyer birthday aku time cuti sem nanti so mereke2 nie tak boleh nak kenekan aku..aku akan sambut birthday aku dengan aman kat rumah time tu..hohoho..aku memang bernasib baik sangat...




SELAMAT HARI JADI
MOGA PANJANG UMUR

No comments:

Post a Comment