BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 20, 2009

geram sangat2

sangat geram
sangat bengang
sangat sedih
sangat sakit hati
sangat tak suke
sangat benci
segale2 sangat la yang aku rase sekarang nie..

tengah mood nak pasang laptop tibe2 charger laptop buat hal pulak..
tibe2 rosak..
tak nak nyale..
sedih sampai nangis sambil ketawe sambil mulut ku memaki hamun charger tersebut..
dah macam mati laki aku dibuatnyer
haish..
dah macam2 care aku buat..
memang sah charger die yang rosak..
last2 aku pinjam rumate aku punyer charger
on laptop and tengok cite spontan..
lupe sekejap aku kat masalah charger aku..
lepas ketawe terbahak2 dah
pas tu aku pon ade mood nak post blog..
tak tahu nak post ape..
aku pon post la kesedihan aku nie..
dah la time2 camnie banyak nk gune laptop untuk assingmnt n quiz..
boleh pulak nate tu buat hal...
hey sialan betol la..
benci2!!!!!!

bile pulak aku nak g kuantan beli charger baru..
si die nak balik esok sebab abg die suruh die balik..
almaklumla ari sabtu dah puase..
aku pulak tak boleh nak balik sebab too many things to be done
dengan report bi..dengan test..dengan quizes..
soo..aku meyambut 1st day puase aku di ump..
tak dapat nak sambut puase dengan family..
nak p bazar ramadhan depan umah tuh
best sangat2

3 comments:

  1. adei. spoil betul time keje banyak, masalah bertimpa2. tapi takpe. hal le settle. sempat gak gelak2 layan cite ye. haha

    ReplyDelete
  2. kalau charger rosak susah weh..


    adeh..
    mahai ckit charger ni

    ReplyDelete
  3. [ije]
    2 lah pasal..
    mmg sgt2 spoil la bnde2 yg penting ginie buat hal..
    layan gelak nk kurangkn stress kalo tak seme keje xjln..

    [♥.misz luna.™]
    2 lah tahu mahal..
    tp mama kate beli baru jew..
    nk beli bru tu kene ade duit..
    adeh..
    sialan betol..
    menci2..
    td aku lpak2 jup dgn remy n epunk kt cafe..
    huhu

    ReplyDelete