BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 29, 2009

berbuka dengan si die

akhirnya selepas seminggu menjalankan ibadah puasa barulah aku dapat berbuka dengan si die...
yea....

kiteorang gerak pukul 3 ptang sebab aku nak shopping dulu..huhu..tangan terase gatal bile dah lame tak beli baju..
mule2 hantar member si die g terminal..lepas tu g megamall..
macam2 aku beli..
mule2 aku g watson..tempat wajib aku masok..
lepas tu g popular pulak..
dah tu g parkson pulak...
nak dekat 1 jam setengah jugak la aku berpusing kat parkson..
risau aku si die penat..
lelakikan mane suke sangat ikut perempuan shopping..
tapi naseb baik die ok jew..ngee~~~
aku dapat beli baju oreef pink color...
dah lepas aku dapat beli baju g pulak giant kat mega..belilah sikit2 makanan sebab dah seminggu sahur makan biskut dengan hot chock aje..boring dah..uweeek!!!


dalam pukul 6.40 ptng gitu dok pikir2 nak berbuke kat mane..
yang si die suruh aku yang decide..aku pulak jenis tak reti buat keputusan..agak lame la kat tempat parking kete tu nak g mane..
aku ade 2 tempat nak g time tu nak g pizza hut dengan kat padang..haish..pening2..
lepas tuh aku pon kate g jelah pizza hut..sampai kat pizza hut..pizza hut full booking..
arghhh sedeynyer...
pukul 7.00 baru lah gerak g padang..
susah betol nak carik parking time tu..
tengah azan magrib barulah dapat beli makanan..
akhirnye makan jugak la kat padang...

dah lepas sembahyang kiteorang pon gerak ke kuantan prade..
huhu..
ingat nak membeli lagi..
tapi duit pulak dah abes guna kat mega..huhu..
kat kp aku sempat timbang berat..
berat aku 40.8 kg...hehehe ringan giler aku
berat si die pulak 58 ke 59 kg..(tambah lagi berat kamu tuh)
huhu



one more thing...kami pakai baju couple kami..huhuagak segan la pakai baju same..tapi aku buat bodoh jew..yang si die nie je dok bising pakai baju same..senyap lah kamu!!

p/s:tadi aku tak sahur..sebab tak ade orang kejutkan aku sahur..bangun2 dah masuk subuh...adeh la....lepas tu dah bangun pagi main game je sampai la ke petang..ngeee~~tak belajar langsung..aku tak balik umah sebab nak buat keje..nie semua fana punyer pasal tak kasi aku balik umah..wawawawawa

No comments:

Post a Comment