BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 4, 2009

not feeling very well

semalam dah start batuk2..
tapi ingat batuk biase bukan sakit..
pastu semalam pon badan dah macam tak selese..
macam panas sikit..
tapi ignore jew..
sebab ingat maybe sebab kulit aku kering or sebab nangis banyak sangat..

tapi pagi nie bangun tido macam tak larat jew nak bangun..
pening2 kepale..
badan pon panas2..
tapi rase sejuk..
bergulung aku dalam confeter..
malas nak bangun..
mate pon panas jew..
aku terus jew tido sampai pukul 11..
then aku g mandi..
entah2 badan panas sebab tak mandi lagi..
tapi lepas mandi pon badan still panas lagi..
nak jalan pon macam pening2 lalat..

jangan lah demam time2 macam nie..
takot berjangkit dengan afiqah jew sebab budak tu demam gak..
haish..
kalo aku memang di sahkan demam memang tak boleh la g ipoh..
so sad so sad
batok aku pon macam makin menjadi..
arghhh pening kepale..
huhu

p/s:problem antare aku dan die dah setel dah malam tadi..menangis nangis sampai pukul 3 pagi aku di watnyer..

2 comments:

  1. arap ko cpt sembuh ye..

    mkn ubat tau
    jgn skip2
    then rest byk2

    nnt xleh dtg ipoh lak

    ReplyDelete