BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 1, 2009

tears of joy :'3

nie alkisah c8411
alkisah budak2 bilik yang dah bengong bile dah kenyang sangat berbuke dan bile dah seronok sangat tengok cerite nur kasih

di satu malam ketike perut tengah kekenyangan selepas dengan bahagienyer dapat bebuka puasa...ketika itu cuma ada wani yang masih lagi makan dan fana yang sibuk melipat baju di bilik..aku dan ruby pergi ke tandas....pabile aku masuk ke bilik dan ambil posisi aku kat tempat duduk ku sambil bermain2 dengan lappy ku fana berkata sesuatu...

Fana: bla bla bla bla bla bla bla pasal nur kasih

aku: (senyap ngadap laptop dengan kusyuk) tak bagi response>>tak tengok nur kasih

wani: (masih makan) tak bagi response>>pon tak tengok nur kasih

fana: masih lagi bercakap sorang2 pasal cerite nur kasih

fana rase pelik kenapa die cakap tak ade orang bagi response dekat die..die tengok tempat ruby..kosong...tak ade ruby dekat situ..

fana: ruby belum masuk bilik lagi rupenyer...MySpace

die tengok tempat aku...aku pandang die dengan penuh blurrrr..aku bertanye..

aku:ko cakap dengan aku ke tadi???(muke tak bersalah langsung)

wani:ko cakap dengan bellakn...(muke tahan ketawe)

aku:bukan ko cakap dengan wani ke???

fana: (muke kecewe giler) MySpace

wani: ko bukan cakap dengan bella ke??? so aku buat tak tahu je la ape ko cakap...

aku:aku ingat ko cakap dengan wani sebab aku tak tahu pape pasal nur kasih

wani: aku pon mane tahu pasal nur kasih.

fana: aku nak cakap dengan ruby tapi ruby tak ade dalam bilik...aku ingat yang masuk bilik tadi ruby rupenyer bella..(ruby geng fana tengok nur kasih)

aku dan wani ketawe la puas2 sampai menangis mate merah aku dibuatnyer MySpace MySpace MySpace MySpace..aku dah terduduk dah terbaring kat lantai di buatnyer..lagi kelakar dari aku tengok citer spontan..hahahahaha...kesian fana cakap dengan orang yang tak ade dalam bilik..dah pulak tu orang yang ade dalam bilik dua-dua buat tak tahu je kat ape yang die cakapkan...dah pulak tu habis die di ketawekan dengan aku dan wani..

malam tuh sebab nak kenekan fana tiap kali aku dan wani masuk bilik kami cakap "bella masuk" "wani masuk" biar die dah tak cakap sorang2..hehe..

No comments:

Post a Comment