BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 23, 2009

keluarga joyah sudah pulang

salam lembaran semua
hari nie sudah masuk hari ke 4 kita semua menyambut hari raya and aku sudah pulang ke rumah..aku drive tau..agak laju gak la aku drive hari nie..120km/j boleh kene saman..huhu

ketike on the way balik ke rumah tadi terjadinye satu tragedi.nanti aku cerite kn..sedih tau tragedi nie MySpace

here aku nak sumbatkan some pics sempene hari raya kat parit jayos, batu pahat


joyah sekeluarge

saye punyer keluarge besor
xdek family belah mak long je sebab dewang sampai petang tu itu pon x semua yang balik

anak2 dara yang cun2..hehe
aku paling tue dalam nie tapi aku paling kecik..lalalala

ketupat daun palas..
aku belajar buat ketupat nie and belajar anyam ketupat..agak susah la..terbelit2 tangan aku buat..tapi jadi gak la..hehe

kuih muih yang terhidang..sedap tau

two road not taken

kalau aku balik batu pahat memang penat beaye sebab sedare mare ayah aku banyak sangat..sampai raye ke 3 pon still beraye lagi..huhu

4 comments:

  1. haha bes lah kau raya ada gerak mn2..ni aku ni bosan betul asik duk umah je..dh la xdpt duit raya..huhu

    ReplyDelete
  2. [siggplus]
    hahaha
    itu la kebaikan muke ala2 budak kecik..
    cakap je still skola mmg sure dapat duit raye

    ReplyDelete
  3. apa yg berlaku huhuhu story la

    out of topic--> alhamdulillh raya seprti biasa... tidak sebest budak2 yg dtg beraya kerna duit raya he..23x

    ye ye bella dah balik... leh la beraya sakan di blog bro ek huhuhhu

    ReplyDelete