BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 26, 2009

pot lak raye

pada 25 september kami telah buat pot lak hari raye and mengumpulkan budak2 dari zaman sekolah rendah and sekolah menengah
agak meriah la jugak and semestinye lah penat
pot lak nie buat kat rumah member aku..farah

::gadis-gadis yang berpenat lelah menjayekan pot lak nie::
::barisan belakang farah, qiki, padie, midy and nad::
::barisan depan bella & mam::

::antare makanan yang terhidang::
::aku suruh adik aku buat spegati..hehe::

::awek-awek yang gile gambar::
::dah pukul 11 malam pon tak reti nak stop bergambar::
::muke aku terserlah muke penat dowh::

::kami 5 sekawan::
::asal jumpe je mesti bergosip::

::the reunion::
::ramai giler::

pukul 12 malam baru aku sampai rumah
penat memang penat
tapi best dapat jumpe member lame
ade yang kenal aku sape tapi sampai ke hujung majlis aku tak ingat lagi budak tu sape..sorry sangat2
hope next year ade lagi event yang macam nie..
mengeratkan lagi hubungan yang dah lame terputus

4 comments:

  1. betol betol. sokong2! angkat kaki cu! :D :D

    gmbr last tade gmbr sayeee :(

    ReplyDelete
  2. [Cucuopahatok ]
    kaki ko memang tak reti dok diam..acik terlompat2 jew.huhu

    alalala kesiannyer gambo ko tak ade..ko p mane eh??

    ReplyDelete
  3. [.ku-chinta allah. ]
    next year buat lg tau..
    huhu

    ReplyDelete