BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 4, 2009

cerite bengong di kala test toxic

test semalam memang most of my class eh bukan most tapi the whole class tak boleh nak jawap soalan toxic especially the last question yang membawa 12 markah sebab kiteorang tanye lecturer die kate kuar sampai chapter 3..so kami just bace until chapter 3 itu pon dah nak berlubang kepale otak aku nie bace tau MySpace ..sekali yang last question tu chapter 4..semua memang blur la..just tibai2 je jawap..memang hancus la..

jawap soalan test tu perasaan aku macam tuuuuttt MySpace

aku ade jawap soalan tuh tapi tersalah tulis sebab dapat idea lepas lecturur kasi extra 5 minit..menggeletar otak aku nak berfikir time2 kritikal gitu..

then after test toxic kiteorang ade gape 1 hour before class English..tengah lepak2 siapkan kerje report english sebab madam nak tengok hari nie (semua siapkan last minit sebab buzy study)..miss azura (lecturer toxic aku) call aku..terkejut aku tibe2 die call sebab aku nie bukanlah class representative..die mintak aku datang office die time tu jugak..aku pon berlari la g faculty..fuh semput aku even just berlari2 anak..sampai je aku kat office die aku nampak ade puan ezrin sekali (my PA).muke dua-dua lecturer aku nie serius jew..aku jadi bengong..ape aku buat silap??test aku teruk sangat ke sampai kene panggil???dihadapan aku kertas jawapan test kami tadi....ape dah jadi nie???akhirnye miss azura mule bersuare...

miss azura menunjukkan sehelai kertas kat aku..aku kenal kertas tu..tu kertas conteng aku time test tadi..terang2 name aku ade kat situ..kenape dengan kertas tu??

miss azura:nie kamu punye kertas kan nabilah???

aku:akha..kenape miss???

miss azura: saya jumpa kertas ni dekat atas meja virishna mase saye kutip kertas jawapan die

aku:MySpace hah????macam mane boleh ade kat tempat die???

miss azura: tu lah saye nak tahu macam mane kertas kamu nie boleh ade kat tempat virish..

aku:tapi saye tak tahu ape2..saye dah kasi kat miss kertas jawapan saye dengan kertas lebih kat miss tadi..(sambil tangan ak menunjukkan balik macam mane gaye aku bagi kertas kat die)

miss azura:tapi saye jumpe nie sekali dengan kertas virishna

aku:macam mane boleh sampai sane??saye tak bertegur pon dengan die

muss azura:saye pon tahu kedudukan kamu dengan die macam mane mase test tadi..

aku:die duduk mane???saye tak tahu pon die duduk mane..nampak muke die pon tak..

miss azura:kamu duduk depan sekalikan...sebelah kamu farah..belakang farah ade KK..belakang KK ade ijat..sebelah ijat ade virish..

aku:jauh tu...takkan la saye boleh kasi kertas saye kat die..

miss azura:mase saye nak ambil kertas jawapan die saya ade mintak sekali kertas conteng dan lebih die..die macam ragu2 nak kasi..lepas tu die kasi jugak..saye check2 ade kertas kamu sekali dengan kertas die..

aku:saye memang tak tahu ape2 miss..

miss azura:tak apelah kalau macam tu..bagi saya no tel izat..nak kene budak2 nie kalau dewang buat hal..

aku pon blah la dengan masih tande tanye..macam mane kertas aku tu boleh sampai kat meje virish yang jaoh dari aku..masalahnyer kertas aku tu ade jawapan untuk soalan no 1, 2 n 3 and dengan jalan kerje soalan no 5..huhu..

1. fareza kate die memang nampak aku kasi kertas tu kat miss..so macam mane boleh sampai kat tangan virish..

2. fareza cakap virish ade mintak extra paper..maybe miss terkasi kertas aku tu kat die..tapi takkan lah kn..sebab kertas tu aku dah lipat2 dan penuh conteng..kalo miss tersalah kasi pon virish boleh perasan and mintak tukar kertas..


3. mungkin die ade ilmu pukau..siape tahukan hahahaha

2 comments:

  1. orang india main pukau2 gak ke?haha
    kira lecturer tu ok la tu..
    kalau macam lecturer2 aku komfem dah 2-2 dpt 0

    ReplyDelete
  2. ish...
    ganasnye tros dpat 0..
    mampos kalo gitu...
    sbb kite muke bdak baik mesti lah die syak kite buat jhat..
    huhu

    ReplyDelete