BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 29, 2009

thanks to bro framestone

THANKS


firstly aku nak ucapkan thanks banyak2 kat bro framestone sebab bersusah payah mengeposkan duit raye kat aku..
thanks eh bro
suke sangat2
bella dah follow blog bro la
cube check sekali lagi

tahun nie seperti tahun2 yang lain aku still dapat duit raye event umur aku hampir mencecah 20 tahun..
disebabkan aku nie kecik and muke kurang matured g mane2 pon mak aku kate aku nie still sekolah lagi
so tuan rumah pon kasi lah duit raye kat aku hehe
aku dengan senang hati pon menerimenyer
adik2 aku and kazen2 aku bagi pandangan yang sangat tak puas hati bile aku dapat duit raye
jangan jelesh yer hohoho MySpace
yang tak boleh tahannyer bile dewang tanye aku form berape aku kate dah 20 tahun dewang tak caye
comel sangat kot aku ni
malunyer maluneyer MySpace

so kepade sesiape yang belom kasi duit raye kat aku especially kapade kak huda n abe che we yang dah mencecah usia tua tu sila-sila lah bagi duit raye kat aku eh
give me your money MySpace

p/s:hari ahad baru2 nie aku kuar dengan si die..die kasi aku drive kete die..suke sangat2.. tersengih2 aku time drive..huhu..

7 comments:

  1. he..23x wat muke comey2 selalu huhuhu...erm alang2 link kan la bro kat entry nie...sure ramai tertnye2 sape la bro framestone ek

    out 1--> he...23x maaf xbgtau bella... coz xdiconfirmkan lagi sebenarnye... wat pun xplan ape2 huhuhu.... insya'lah akan dijemput huhuhu

    out 2--> mesti selalu cuci mate dengn laki hensem ek... patut la bersih je mate bella huhuhu

    ala besa la tue if bf hnsem sure byk pesaing...best of the best la menang kan huhuhuhu klu bro sure leh je dpt yg cun2 or cantik sgt (ayat manis gitew) tp bro kurang berminat...confirm xpandai masak n dok nk tempek2 je bnde kat muke

    out 3--> ala tazkirah besa je la bella untuk ingt mengingati antara satu sama len.... if nk wat dosa pun biar la x transfer dosa tue kat sape2 kan huhuhu

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  2. rase2 ramai dah tahu sape bro framestone ni..huhu..bro kn famous gitu ^___^

    ->
    tibe2 je buat eh bro..semoge bahagia disamping yang tersayang

    ->
    hahaha..tu pasal mate bella selalu bersinar2..
    ayat bertapis eh bro..xnk kecewekan diri sendri..hik3..jangan la cari yang reti tepek2 makeup jew..
    tp kadang2 rimas tgk org yg ngadap cermin lame2 lagi2 kalau kat surau or masjid..bella nak betolkan tudung pon xboleh..

    ReplyDelete
  3. meh bilik aku skrg..
    amek duit raye..
    cepat2

    ReplyDelete
  4. [mr ridhi]
    meh cinie no bilik ko..
    aku nk g bilik ko nie..

    ReplyDelete
  5. [♥miszluna™ ]
    knape seme buli aku soh dtg bilik nie??
    bilik ko kat kk1..
    jarang aku nak sampai seberang sane..
    huk2..
    tunggu pin2 hati aku terbuke la..
    tp duit raye still kene ade..ngee^___^

    ReplyDelete