BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 3, 2009

menonong ke padang

petang tadi selepas habis class academic report writing dalam pukul 6.00 petang gitu aku gerak ke kuantan..
dengan siape???
dengan farhana (rumate aku), fareza (budak class aku) dan mal & akak fatma (rumate fareza)
tujuan aku ke kuantan sebenarnye nak beli tiket bus sebab esok aku nak balik rumah..yea \('',)/
sekali dengan nak melupekan ketensionnan menjawap test toxic siang tadi...ARGGGHHHH!!! memang macam shial MySpace
dah alang2 keluar pukul 6 tuh kiteorang pon g la berbuke di padang MPK..

g bazar tu dah lah macam2 jenis makanan ade..jadi rambang mate aku nak beli ape..last2 aku beli nasi kukus ayam rempah+murtabak ayam+air fresh oren..hehehe
sedap2..tumbs up la MySpace

even hari nie hari bekerje tapi still ramai orang yang berbuke puase dekat padang tu..
makan kat padang nie cume beralaskan tikar or newapaper..bagi sesiape yang tak bawak alas akan duduk beralaskan rumput..ala2 picnic gitu..memang best..
tapi yang tak bestnyer ade jugak makhluk2 yang tak reti buang sampah yang mereke makan tu kat dalam tong sampah..haish..

::cik bella::
::si kecik yang banyak makan nyum nyum nyum::


::fareza and kak fatma::
::entah mane2 lah dowang pandang camera tu::


::aku and farhana::
::tangan aku tengah berusahe mencarik-carikkan yam tersebut untuk disumbatkan kat dalam mulut::

::aku dan mal::
::cantikkan permandangan die yang berlatar belakangkan masjid::



dah lepas sembahyang kiteorang pon gerak la ke terminal tok beli tiket

p/s:aku akan pulang ke rumah bersame dengan faai..die duduk kat rumah aku..tiket bus pukul 1o malam so maybe akan sampai kl dalam pukul 1.00 pg kot..huhu..tidur je lah nanti dalam bus..


No comments:

Post a Comment