BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

kad raya dari bella

tengah2 boring nie aku tibe2 dapat idea nak buat kad raya
tak adelah cantik sangat sebab kurang kreatif

tapi terimalah
dengan ingtan tulus ikhlas dari bella
saye ucapkan
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin
saya minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki
jika ada salah dan silap
terkasar bahasa

siapa nak ambil kad nie silakan jangan malu2

p/s: aku suke gambar budak2 nie sebab dewang sangat gembira bile menjelang raya..time aku kecik2 pon aku macam nie jugak

coretan sempena raye

pejam celik pejam celik pejam celik bulan ramadhan dah nak sampai penghujung dan bulan yang kite semua nanti2kan especially bagi kanak2 bakal tiba..hasrat aku nak puasa penuh tahun nie tak tercapai..kene ganti jugak la nampak gayenyer..mungkin hari ahad nie kite akan menyambut hari raye..harap2 lah..dah tak sabar nak tunggu nie.

baju raye dah lame siap..kasut raye pon dah beli..tudung pinjam rumate je malas nak beli..hehe or maybe this year aku pakai selendang sebab hari tu beli selendang..raye je kot pakai selendang..kuih raye tak buat tahun nie..sebab masing2 pon busy..tu yang tak best tu tak dapat buat kuih raye..kurang cikit rase semangat raye tu..mama kate lagi baik beli kuih dari buat kalau nak buat modal nak kene kuar diut tu banyak..sedih..

tahun nie raye kat batu pahat..hari jumaat baru nak balik kampung sebab mama n adik2 aku masih bersekolah pada hari jumaat...balik naik 2 kete.1 lagi aku drive.yeay^^ and mungkin akan bertukar drivernyer sebab ina pon dah dapat lesen..4 sure jalan jam hari jumaat and sabtu..penatlah kaki nak menekan break nanti huhu

anyway......

selamat hari raye and kuatkan lagi semangat anda untuk teruskan berpuasa yang tinggal berape hari je lagi





5 comments:

  1. bro masih x siap2 lg kat raya huhuhu xtau la bile nk wat huhuhu

    out of topic--> boleh dipertimbangkan huhuhhu... pe lagi penuhi la ek syarat2 yg bro dah nyatakan tue

    if nk komen kat blog bro...tinggalkan la link ek bella... jenuh bro mencari2 mane bella

    ReplyDelete
  2. hehe...
    ok bella penuhkan syarat2nyer..
    yea dapat duit raye
    hik2

    ReplyDelete
  3. cepat ek bella he..23x bro tgh tgu masuk je alamat bella nie

    ReplyDelete
  4. fadz amik kad raye nehh . keyh3 ? camat ari raye .

    ReplyDelete