BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 11, 2009

memory with my smkcpians

aku selalu rindu zaman sekolah aku
even sekolah tu bukan lah sekolah yang top dan student2 die sangat la bermasalah dengan ponteng sekolah and bergaduh tu memang perkare biase..
termasuk aku sekali pernah panjat pagar sebab nak ponteng class agame dah la dengan berbaju kurung pengawas aku..huhuhu
tu lah smkcp sekolah ku tercinte

zaman sekolah tak pressure sangat macam kat university..
tak ade assgmnt and project or presentation..
just belajar and enjoy jer..
buat bende2 yang tak senonoh pon banyak gak heee
tapi disebabkan muke innocent aku nie cikgu tak cop aku budak jahat plus aku nie pengawas..
salah gunekan kuase namenyer tuh..
zaman sekolah la kite bolah nak buat jahat and vandalism semue tuh
dah masuk university mane boleh buat dah bende2 gitu
nak buat jahat pon tak ade geng dah

rindu sangat2 member2 aku time sekolah dulu..budak2 5 gigih and yang bukan 5 gigih pon ade

nie lah muke2 budak class 5 gigih..
berape orang sangat lah perempuan kat class tu..
tapi bile kami semue berkumpul suare budak2 laki semua kalah..gurlz power!!
pernah terjadi jugak aku sorang je gurl yang datang sekolah kat class tu..
yang lain sene boikot tak nak datang..
kawan dengan budak2 laki je lah aku 1 hari..

::sempat lagi tangkap gambar even cikgu sejarah dah masuk::
even class tu ramai cine tapi kami kamcing tak ade masalah perkauman
1 malaysia
class aku majority pengawas and pengawas pusat sumber
tapi cikgu2 selalu ade masalah dengan class aku nie (class no 2)
sebab malas nak buat homework
dan student selalu masuk class lambat and kuar class awal especially pengawas..huhu

aku tak ingat name chines guy nie ape
tapi die one of the cute guy dalam class aku..
die nie interested dalam islam
die selalu tengok cerite jejak rasul (aku pon tak tengok cite tu) and tanye pasal islam kat kiteorang.
agak kagum la dengan die

nie pulak barisan2 pengawas yang kadang2 perangai dewang tak senonoh cikit..
cari dimane saye

::kanak2 riang ria::

aku kenal softball pon time kat sekolah..
nie semua sebab faten suruh teman die g main softball..
last2...sekali dengan aku kene belajar main softball..
nasib baik dapat abang yang baik..
tapi die agak tensen lah ajar aku sebab asyik tak dapat tangkap bola..hehe
tapi dengan usahe die jugak la aku suke main softball sampai sekarang

::1st time lawan softball mase form 4 kalah teruk tapi muke cerie jew::
::abang yang ajar aku main softball yang berbaju biru and bertopi biru::
::kalau korang boleh cari aku carilah..aku ade dalam pic nie::


::nie pulak time form 5..ok lah dapat 4th place::

sampai sinie je lah leteran aku hari nie untuk mengisi masa malam aku
malam nie nak kemas2 bilik and baju
lewat malam cikit nak jumpe si die nak pulangkan balik miss tedi kat die
tak sabarnyer nak balik rumah
sekarang nie kat bilik ade aku and farhana jew..
ruby and wani dah balik dah

No comments:

Post a Comment