BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 15, 2009

kete masuk bengkel


::sekadar gambar hiasan::


salam samua..
hari nie pagi2 lagi aku dah bangun dalam pukul 9 gitu pagilahkan sebab biasenyer pukul 11 baru aku bangun.
aku bangun awal tu pon ade sebab..
sebab nak kene hantar my mummy car to workshop
bukan sebab aku eh kete tu kene hantar workshop
tapi sebab adik aku punyer pasal..
die terlanggar yellow thingy yang meggerakkan palang nak masuk jusco..
sampai kemek that yellow thingy kene langgar so bayangkan aje la body kete tu pon mestilah kemek gak..
panicking aku dalam kete time tu..
ntah macam mane die boleh tersalah tekan nak tekan break tertekan minyak..
huhu..
nasib baik orang dalamnyer selamat

so petang nie aku dah boleh ambil kete kat workshop..
uncle tu kate ketuk plus cat kete dalam rm250
ok lah kot tu..

p/s:boring sangat2 tak tahu nak buat ape..member2 seme tak cuti lagi..so aku menonong je la depan lappy nie..huhu

18 comments:

  1. cuti 2 minggu..
    so sepanjang minggu ie memang tak ade idea nak buat ape..
    tolong saye!!

    ReplyDelete
  2. balik raya awal sgt pun tak best jugak kan?haha

    ReplyDelete
  3. best cikit kot..ade gak bnde nak buat kat kg tu..dok umah xdek bnde nak buat..huhu
    balik kg ke raye kat umah??

    ReplyDelete
  4. buat apa?tido?hsha

    mana ada kampung dah..2-2 family dah tak ada atuk, opah tinggal yg dkt cni..tu pn mak aku yg jaga ari2

    so orang lain yg balik kg ke rumah aku sbb nk tgk opah aku

    ReplyDelete
  5. patut la leh jd driver gitew

    meh tolong bro nk x?? tolong menyemakan diri di blog bro or sembang2 dgn bro yg tgh kebosanan nie he...23x ok x

    ReplyDelete
  6. out of topic--> he..23x xbest pun pengalaman tue... xpe leh di jadikan pengajaran cara2 membukak kereta even kunci tinggal kat dalam he...23x

    xleh nk wat cam mne..bro nie agak panas baran sikit...tue yg ramai gurl xlehtahan dgn bro he...23x bella ada berani he..23x

    ReplyDelete
  7. out lg 1--> he...23x geli tgk pe bella oiii tue la, gatai beno nk tukar2...

    ada member bro nie...dulu nk sgt jd perempuan...last2 dah merasa perempuan..terus jd jantan gitew... dah pasang niat nk berkahwin pulak tue

    out lg 2--> he...23x ade ke patut ajak bro g cuci mate kat shoping...bro xsuke shoping2... terutama kat tempat byk org huhuhu

    ReplyDelete
  8. [siggplus]
    balik kg xleh nk tdo bnyak2 nti kene ketok gn ayah aku..
    g kejar ayam la ape lg kalo kat kg..
    haha

    jd umah ko lah jd kg..best pe ramai sadare dtg umah..

    ReplyDelete
  9. [♥miszluna™ ]
    nasib baik la sepanjang ko acik axcident aku xdek bersame ko..so aku kurang fobia..

    tapi 4sure aku fobia nak kc ina drive time parents aku xde.

    ReplyDelete
  10. [Framestone]

    >>lepas nie boleh la selalu2 tinggalkn kunci dalam kete kan..hehe

    >>geli nengok jantan tuko jadi pompan..mereke lg dasyat dr perempuan yg tulen..huhu..bagus la member bro tu dah jumpe jalan yg benar..dah terbukak hati die nk kawen eh..

    >>dah kalau xramai orang bukan shopping la namenyer..bukan cuci mate tengok orang eh..cuci mate tengok baju..

    ReplyDelete
  11. best kau ckp?sibuk oh nnt..aku la kne kua cr nasi impit, aku la kne kua g bli ais, aku la kne kua g bli mcm2 lg ah..
    org raya nak rilek2, ni jd pekerja part time lak..huhu

    kejar ayam then wtpe ngn ayam tu?jentik tlinga?

    ReplyDelete
  12. entah la..bro xsuke monkey business kat sinie he...23x

    xdapat la nk tglkan kunci lepas nie..parah2 nnt huhuhu rosak pintu kete bro nnt

    tue namanya cuci duit he...23x kalau dok cuci mate dgn baju or ape2 la

    ReplyDelete
  13. [siggplus]
    mintak la duit lebih ape lg..jd kuli eh ko dok umah..kesian2

    panggang ayam tersebut..hahaha

    ReplyDelete
  14. [Framestone]
    haha..kire dah insaf la nie xnk tinggalkn kunci dalam kete..

    duit bella xtercuci..bella masih bawah tanggungan ibu bape eh..

    ReplyDelete
  15. boleh lak mintak kan..nak kena tempeleng try la mintak mcm2..huhu

    ayam golek sedap gak kot

    ReplyDelete
  16. lorh....
    da dekat nk raye
    len kali ati2 ea

    Salam Lebaran....
    Maaf Zahir Batin...
    Ada Kad Raya Untuk kamoo....
    ;)

    ReplyDelete