BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 11, 2009

kembali

dah lame gak aku tak update blog aku..
buzy cikit nak balik cuti raye nie huhu..
lecturer semue berebut nak buat test, quiz and class ganti..
hari nie barulah tak ade class..
tapi aku sedang berusahe menyiapkan presentation aku sebab malas nak buat time cuti...

hari nie dah ramai orang mengangkut beg masing2 untuk pulang ke kanpung halaman..
sangat best..
aku balik esok..
tumpang rumate aku balik kl..
maybe gupsy akan ikut balik..
kesian pulak nak tinggalkan gupsy kat bilik..
2 minggu without gupsy malam2 mane boleh..
rindu gupsy nanti..

jom nyanyi lagu balik kampung beramai2 MySpace
perjalanan jauh tak ku rasa
kerna hati ku melonjak sama
ingin berjumpa sanak saudara
yang selalu bermain dimata

nun menghijau gunung ladang dan rimba
langit nan tinggi bertambah birunya
deru angin turut sama berlagu
semuanya bagaikan turut gembira

balik kampung....oh oh oh
balik kampung....oh oh oh
balik kampung....
hati girang


happy holiday semua
have save journey

MySpace


No comments:

Post a Comment