BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

Japanese camp


this going to be a long post ok...so kuatkan semangat tok membace hehe

last week aku join japanese camp at dusun eco resort..senang je nak cari tempat nie..kalau kat highwat at bentong kot tak salah terang-terang tulis sign board die..aku pergi dari 26/3 until 28/3.. aku seriously dah lame giler tak pergi camping-camping nie..and foreign language camp nie memang best sebab rilex je and enjoy...ko nak masuk tidur pukul berape pon tak kisah..time free ko nak buat ape pon buat lah..ko nak melepak mane-mane pon lepak la..asalkan time ade activity buat.. kat sane aku ade lonely sikit la sebab aku tak ada gang..kawan aku tak dapat nak g sebab sakit..so aku kawan dengan non-muslim...ok what kawan dengan diorang..lepak jer...dok pon sebilik dengan diorang..sorry la budak-budak lain tu aku tak kenal..serious tengok muke pon tak pernah..hehe

..first day..
tak banyak activity on the first day...malam tu just ade game and introduce group kami jew..and our group name is ODESSEI (aku tak tahu ape maksud die) lagu group......mesti la kene ade....**ware ware wa itsu dake desu..champion..furei** (pon aku tak tahu ape maksud)...group aku ade 7 laki n only 5 gurls..hehe

::me, ying, cindy::
we are struggling to memorized the japanese numbers for the game tapi last2 aku kalah jugak huu


::the odessei group::
tudung hitam tu sensei kiteorang =) ade lagi 2 budak hilang


...2nd day...
2nd day memang penat..the whole day penuh dengan activities sampai la ke malam...pagi2 lagi dah kene bangun aerobik after that we all get ready untuk lintasan berhalangan kot tak salah aku...best best..i like..sungguh adventures =)))

::me n KK::
baju yang aku pakai tu saiz xs but still besar dengan aku

::odessie group::
i was looking at the jambatan bergantung..tinggi giler..scaryy


bergurau sende sambil berlari2 menaiki hill..penat duh

the two road not taken..huh tinggi jugak nak jalan tuh
b4 start wat halangan kene selesaikan soalan dulu and our group the first japanese group yang settlekan soalan..thanks to ijat out leader ^^


sile tepuk tangan untuk saye sebab berjaye panjat tembok ^^
(sebenarnye ade orang push dari bawah)


nasib baik aku kecik...so muat..tapi sebenarnyer slah care dah tu

yes..aku climb bende nie jugak..and sangat bahaye otw turun ok

mencabar balancing aku..nasib baik aku stable sikit
terganggu dengan group bahase arab (baju wane hijau) sebab ade bdak class aku yang mengacau aku..dush2


tunggu next halangan...bring it on!!

this one also fun la actually...

cepat2....hehe...muke aku bahagie je ^^

tarzan gurl is in the hutan ^o^
siyes bende nie scary giler..kaki aku acik tersangkut dalam tayar jew


sakit tangan!!!n susah giler..macam katak dah gaye

yes!!kami first team yang sampai

petang punyer activities pulak....lintas jambatan bergamtung n musang terbang..weeee^^ b4 naik bende alah tu siyes aku takot n senyap giler..tengah naik jambatan bergantung aku boleh main peace2 dengan orang bawah..n all my fear hilang..best ;DD

jambatan bergantung>>sangat tinggi

jambatan bergantung>>jauh perjalanannyer

flying fox...aku ketawa time naik flyig fox sebab ying asyik menjerit je time turun tu..haha

malam punyer activity is drama lakonan...our group tak prepare ape2 pon sangat so sangat teruk la..ngee..naik pentas semua skrip lupa..so last-last aku bace je skrip..mane nak ingat ayat jepon wehhh...

...3rd day...
pagi-pagi aerobik lagi..then then then kiteorang main games..huhu..stupid games 4 me..

::1st game::
gune tali n getah ambil cawan then isi cawan dengan air..n jawap soalan jepon


::2nd game::
tiup belon then campak dalam kolam nie n then go in to the water sambil mate diikat and dapatkan seberape banyak belon..satu group sorang je boleh turun n bergilir2..n of course la aku tak join..haha...aku tukang pegang belon je


petang tuh b4 balik...sensei dende group yang bendere kene rampas sebab tak jaga bendere n group aku pon kene dende jugak sebab budak-budak tu pergi letak bendera kat luar bilik n sensei ambil bendere tu..patot la bendera hilang..huhu..dende kene buat sifir teleng...siape tahu sifir teleng tu haha..sangat la memalukan..

n n n lastly announcement untuk pemenang...semua group dapat hadiah...odessei group dapat no 4..ok la sebab kiteorang pon tak wat betol-betol time drama..just selalu menang time main game je..hehenampak sangat group aku nie kuat main^^...

...the end..
cukup panjang tak post aku kali ni??dah cakap dah awal-awalkn

No comments:

Post a Comment