BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 10, 2010

gatal tangan


petang tadi jari jemari aku mule menggatal bermain edit2 blog...tukar template..sekali salah..abes blog aku jahanam petang tadi..dengan bersusah payah aku betolkan balik..tapi tak berape nak betul..ade part2 yang aku tak tahu nak buat sebab dulu huda yang tolong editkan..wawawa...ade lainkan blog aku nie...adoiyaii..kene blaja lagi coding2 die..dush2..lain kali la kalo ade banyak mase aku main edit lagi..tapi dengan harapan aku tak jahanamkan blog aku lagi..huk3..mahu gune template tapi seriously aku memang tak reti lorh..

>>>msg2

die:salam...dah makan belum??
aku:belom makan lagi..nape??? (tangan menaip msg..mulut mengunyah nasi lemak)
die:oww..nak makan sekali x??
aku:boleh jugak (masih mengunyah nasi lemak)
jumpe die n just temankan die makan sebab dah makan dah..lambat sangat ajak makan..hehe ;3

k chow mahu sambung buat assgmnt =.=''

p/s:esok result SPM keluar..good luck to my sis bna buncit

No comments:

Post a Comment