BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 12, 2010

black cat

sakarang nie musim aku addicted dengan cerite anime..entah macam mane aku boleh terdownload cerite black cat nie..aku da pernah tengok cerite black cat and memang seriously i'm in love with train heartnet (black cat)...train sangat kawai and cool giler with die punyer hades (gun)..and and aku suke tengok eve..sangat kawai even muke die tak ade expression..



pasal citer black cat.....
train heartnet (character yang aku addict) was an assassin and dikenali as Black cat and die work for the organization yang dikenali as Chronos..orang2 Chronos nie semua pembunuh in other word assassin and dieorang digelar ikut number mereke...and black cat known as 13 dalam chronos..lepas tu die keluar dari chronos and nak jadi free cat ang jugak disebabkan 1 gurl name Saya...tapi lepas tu Saya kene bunuh dengan partner Train, Greece...

then nak tahu lebih lanjut download la citer tu..huhu

kawaii train-kun ^^

eve >>cute nanoweapon

No comments:

Post a Comment