BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 19, 2010

what a crazy nite

yes2..more2 update..to cucu rajin-rajinkan lagi bace..huhu..

sem ni aku kena ambil satu subjek bername research methods or dalam pendeknyer RM..even subject nie tak masuk final and bukan major but seriously subject ni betol-betol membunuh budak-budak class aku..dia ade individual research proposal yang ada markah sebanyak 50% and group research markah sebanyak 30%.. 22 nie buat aku serabut perot n hari nie due date 4 da individual research proposal.....dengan bangganya nak cakap dah hantar!!!!! dah boleh senyum sampai ke telinge dah lepas nie..bagi aku subjet nie macam berhantu sikit..bayangkan dok nak buat research group punyer berapi kali dah kene reject questionnaire...mau pecah pale otak nak pikir questionnaire..nak develop theoretical framework pon dah boleh wat gangguan jiwe....lalala~

nak siapkan ni banyak betul cabarannyer..cabaranyer aku tak tido langsung malam tadi..betul-betul tak tidur malam...aku just mengadap laptop je...sedar-sedar dah subuh..kerje still tak siap lagi...ingat pukul 9 pagi tadi dah siap nak ready tidur da..sekali member aku ingatkan macam-macam lagi..adoiyaiii...dengan selamatnyer aku siapkan mende alah nie pukul 11 tengah hari tadi..haha...tak pernah aku jai macam burung hantu stay up sampai ke pagi..and and aku tidur just 3 jam je hari nie pkul 11 sampai 1 tidor..pas tu bangun mandi then pukul 2 sambung tidur balik sampai pkol 3..

sape kate aku tak ngantukk..of course la ngantuk..pale aku pening and terase ringan..mate aku sakit..tapi bile aku nak tidur mate aku tak nak tidur..sekse tau..orang lain senang je tidur..kindda jees lorh...aku harap aku boleh telan ubat tidur sedozen skarang nie...sebab aku sangat ngantuk...
pukul 5 petang baru jumpe makanan eh hari nie..haha..makan cucur udang n nasi telur bistik..aku ingat boleh habis..da makan banyak cucur udang kedalaman perut aku dah tak dapat menampung nasi telur bistik yang nak masuk..dapat makan cikit jew...nges nges nges

p/s:cucu!!!aku dah merase macam mane jadi burung hantu macam ko..agak sakit kepale..ape ko giler selalu tak tidur malam...ko giler!!!

p/ss: biar lah aku rest in peace sekejap..baru la proceed with group punter work pulak

No comments:

Post a Comment