BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 10, 2010

mengenjoykan diri sampai broke

dalam condition yang sangat tension wif all da assgmnts..aku berjaya membawa diri ke puncak gunung...mendaki gunung..gunung ape??genting highland babe..haha...

after turun dari cable car
::epunk, me, faiz nor, shidee, pehe n yan::

at dinosaur land

actually we looking at the big fat fishes
epunk cakap kalau dapat tangkap sekor yang besar macam tu memang puas hati die..giler ikan..kawen dengan ikan je la

in the double daker bus
ingat tempat ambil gambar rupe-rupenye cafe..bile waiter datang nak ambil order kiteorang terus bla..sorry abang waiter we don't have enough money 4 da food

arrr...smile??=)

flying coaster
the only game that the guys play and i...haha to scared to play it..seriously tengok dari jaoh pon dah cukup buat aku seram

kiteorang main banyak games...spinner(buaiyan yang pusing tinggi2 tu), go-kart, roller coaster (scary!!), macam roller coaster tapi a bit small, kayuh boat, naik sampan kot yang buatkan semua orang basah (nasib baik ade sweater), shuttle shoot (2x aku naik), flying elephant (mainan kanak2), pirate ship (xscary tapi kiteorang lawan jerit), pirate train (serious aku blurr naik bende alah tu), kerete jip (tekan minyak je), flying ape entah (mainan kanak2), flying coaster (aku tak mo naik!!!) and cawan ribena pusing2 yang menyebabkan aku senyap naik bende tu (pening nak mampos)..

seharian kat genting kiteorang tak jumpe nasi pon sebab makanan sane mahal..ice cream pon RM3 paling murah n beli sweet corn pon rm4 and tak berbaloi sebab sangat masin..pukul 11 malam baru jumpe nasi at genting sempah..haha..kebulur weh kat sane..

tapi seriously aku have fun sangat and enjoying myself..kalau ade duit memang nak pergi lagi =)

p/s:kadang2 seseorang tu boleh membuatkan aku sakit hati dengan mendengar suare die..kenape eh???

4 comments:

  1. gua pling x leh blah bday yg pkai snowcap tuh..
    cam bangla petih teh kat cameron pon da gak...mana luorang jumpa dia dow???

    ReplyDelete
  2. yg tu driver..xdek die tu susah la nk gerak..hoho...

    ReplyDelete
  3. hehe....dgn bf la xkn gn ko kn

    ReplyDelete