BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 24, 2010

panas!!

sekarang cuaca panas
tapi kadang-kadang hujan
tapi aku bukan nak cakap pasal cuaca
aku nak cakap pasal hati aku

hati aku sangat panas
bile kau tu berkata-kata hati aku sakit
hati aku panas
rasa macam nak tampar mulut orang
aircond yang sejuk tibe-tibe aku tak dapat rase
yang aku rase panas
aku kipas-kipas
dalam hati aku bertanye (aircond nie rosak ke??)
rupenyer aircond ok je
baru aku tahu...
aku sangat-sangat marah rupanyer
tak sangke aku marah sampai tak rasa aircond
lantak kau la!!
mungkin sampai sini pengakhirnya
aku undur diri dulu biar kau bahagia (bajet baik la eh ko nie bella)

p/s:dapat shopping semalam..terbuang sikit tensen aku..tp dtg balik sakit jiwe aku hari nie..mcm mau g shopping je lg..please la stop buat aku tensen b4 aku abeskn semua duit aku haish

No comments:

Post a Comment