BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 21, 2010

karnival jom masuk U

hye peeps..

ok2...sekarang nie kat UMP ade karnival jom masuk U..so ekcelly karnival nie untuk budak-budak lepasan SPM, matrik and of course la untuk budak-budak sekolah..tapi aku suke g karnival nie sebab aku suke buat pencarian beg-beg kertas or plastik yang santek-santek yang uni2 sediekan..n lagi 1 sebab aku boleh menyamar jadi budak sekolah kat karnival tu...hehe..tengok orang la macam manekn :33 ....aku tengok semalam budak-budak sekolah yang datang semua stock matured-matured..badan besar-besar..aku bandingkan aku dengan mereke..kalau aku yang pakai baju sekolah tu pon orang akan percaye aku nie budak sekolah (tibe2 teringin nak pkai balik uniform sekolah >.<)....

last year aku g banyak giler beg yang aku dapat..aku tengok orang pegang beg cantik je aku teros tengok beg tu dari mane n dengan muke tak tahu malunyer g booth tu and mintak beg..hehe..

semalam dah dapat dalam 2/3 beg..tak dapat pusing lame2 sangat semalam..hari nie aku nk target booth USIM pulak sebab beg die santek!!warne oren...mahu mahu mahu..n n n booth universiti malaysia kelantan sgt menarik perhatian aku..ade lampu2 warne pink lagi..i like...

p/s:story pagi ni

pagi ni aku bangun awal..sebab dengar rumate aku menagis sebab sakit...then nampak macam teruk je aku call la epunk nak bawak rumate aku g HTAA..dengan keadaan kelam kabut..just gosok gigi n cuci muke sebab dah tak sempat kiteorang pon g la HTAA...dah sampai kat giant nie boleh pulak tibe2 rumate aku dah hilang sakit die..aik pelik punyer penyakit..hahaha..tapi kami teroskan jugak perjalanan ke HTAA...dah sampai tu dokte check2 n last2 dokte tu cakap just cirit je..tipuuu la..sebab die sakit tu bukan cirit..tapi nak wt camnekn...nasib baik dah tak sakit dah...so kiteorang g la breakfast dengan muke masing2 xmandi..kecuali epunk sebab die lelaki n mndi sgt cepat..dah la semue dalam dompet duit sikit..aku bawak rm3 je,,huhu...nasib baik epunk bayarkan..by the way epunk saye letak duit minyak/makan dalam dashboard kerete kamu..saye tahu kamu takkn nak duit kiteorang..tapi kami nak bayar gak...

sampai je kat bilik..aku sambung tido sampai la pkol 12.30..hehe..best lepas breakfast sambung tido..dah macam tak nak bangun je ^^

No comments:

Post a Comment